علم و تکنولوژی

مشخصات موتو جی استایلوس 2022 فاش شد

به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، سری موبایل های موتو جی استایلوس موتورلا در اوایل 2020 میلادی به عنوان دستگاه هایی میان رده عرضه شدند که نمایشگری بزرگ داشتند و از قلم استایلوس پشتیبانی می کردند.

28 اردیبهشت 1401

مشکل ارسال توییت در توییتر رفع شد

توییتر اعلام نمود ایراد نرم افزاری در این سرویس میکرووبلاگ نویسی که دسترسی چند هزار کاربر به خدماتش را مختل نموده بود، رفع شده است.

23 اردیبهشت 1401

عرضه گوشی ویوو Y33s 5G در آینده نزدیک

از آنجا که مشخصات، تصاویر و قیمت گوشی ویوو Y33s 5G منتشر شده است، پیش بینی می شود که این دستگاه به زودی راه اندازی شود.

12 اردیبهشت 1401

ارتباط بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با رویکرد مسئله محوری، افزایش یابد

خبرنگاران/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: ارتباط بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با رویکرد مسئله محوری، افزایش یابد.

11 اردیبهشت 1401

معتقدیم باید از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم برسیم

خبرگزاری خبرنگاران-اعتقاد ما بر این است که دیگر وقت آن رسیده است که از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم اتکا کنیم این جمله ای بود که علی اکبر عمرانی امروز درجمع خبرنگاران بیان نمود.

3 اردیبهشت 1401

چین برای شناسایی منشا ویروس کرونا همکاری می نماید

رئیس سازمان جهانی بهداشت می گوید: با نخست وزیر چین درباره شناسایی منشأ کووید-19 صحبت نموده است.

27 فروردین 1401

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه در مجله معتبر منتشر شد

مقاله عضو هیئت علمی گروه مهندسی مواد، دانشگاه مراغه در مجله Progress in Materials Science با ضریب تأثیر 58/39منتشر شد.

26 فروردین 1401

تاثیر دریا روی مغز از دیدگاه علم

تاثیر دریا روی مغزاز نظر برخی ها صدای امواج اقیانوس شاید خیلی معمولی باشد ولی شنیدن صدای امواج، بوییدن نمک دریا و شن های ساحل در زیر انگشتان واقعا تاثیرات شگفت انگیزی روی انسان ها می گذارد این ها را نه ما بلکه علم اثبات نموده است. اگر شما از آن دسته افرادی...

23 فروردین 1401

رونمایی از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز با حمایت صندوق نوآوری

شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) با حمایت صندوق نوآوری، پیروز به طراحی پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز در کشور شد.

19 فروردین 1401

راه اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی دنیا به وسیله SkyTeam

اسکای تیم (SkyTeam)، مجموعه ای از نقشه های دیجیتالی فرودگاه هایی را که قطب های اصلی سفرهای هوایی در دنیا هستند، برای یاری به مسافران راه اندازی نموده است.

8 اسفند 1400

مدیران پیروز چگونه به اینجا رسیده اند؟

مدیران پیروز تشخیص می دهند که اهداف شغلی شان تا چه مقدار تحقق پیدا می نماید .مدیر باید همچون یک رهبر، خلاق بوده، در پی هدف های بلند مدت باشد و کارکنان خود را مورد توجه قرار دهد. ایجاد اعتماد و تحرک از ویژگی های یک مدیر پیروز است.

5 اسفند 1400

برای گرفتن عکس های خوب در سفر، چه نکاتی را رعایت کنیم؟

عکاسی، لذت بخش ترین و البته در دنیای امروز مهم ترین قسمت سفر است. شما نیز می توانید با رعایت بعضی نکات، مانند عکاسان حرفه ای لحظات را به برترین شکل ممکن به ثبت برسانید.

5 اسفند 1400

18 کاری که در تعطیلات دوست داریم اما در خانه از آنها متنفریم

وسایل حمل و نقل عمومی؟ احساس می کنیم یک قطار جادویی بسیار مجذوب کننده سوار شده ایم. فروشگاه های مواد غذایی؟ شبیه به غار علاءالدین با سبزیجات ناآشنا و نام های تجاری خنده دار هستند.

3 اسفند 1400

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 25 آذر 1400

قیمت گوشی های آیفون امروز پنجشنبه 25 آذر ماه با روز گذشته تفاوتی نداشت و بدون کاهش و افزایش با همان قیمت دیروز عرضه شد. آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگابایت امروز 28 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت آیفون 13 پرو با همین ظرفیت 38 میلیون و 800 هزار تومان بود. آیفون SE 2020 هم...

2 اسفند 1400

همکاری کتابخانه ملک با اپلیکیشن ایران صدا، نمایشگاه آثار بیژن الهی گشایش یافت

پیمان سمندری، معاون اداره کتابخانه ملی ملک در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره همکاری با اپلیکیشن ایران صدا گفت: آغاز پروژه مشترک کتابخانه ملک با ایران صدا از ابتدای هفته کتاب آغازشد. بر این اساس کتاب های در نظر گرفته شده برای معرفی در اپلیکیشن ایران...

18 بهمن 1400

سفر اپ: با اپلیکیشن لذت آشپزی سفره ای رنگین تر داشته باشید

لذت آشپزی نام اپلیکیشنی است که دستور پخت و تهیه غذا و خوراکی های مختلف را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

14 بهمن 1400

قول مساعد صالحی امیری و سجادی برای آنالیز اعزام بانوان هندبالیست به بازی های آسیایی

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در دوره قبل 100 نفر از زنان به بازی های آسیایی اعزام شدند و در این دوره باید تعداد زنان افزایش یابد.

23 دی 1400

گذر از جنگل مه آلود

مه تا نیمه درخت های جنگل پایین آمده و خزه ها از تنه درخت ها بالا رفته اند. جنگل تا بالا سبز پررنگ شده و در میان مه و سبزی تاریک تر از قبل است. دیگر چیزی در میانه جنگل پیدا نیست و از وسط جنگل فقط می گردد صدای بال زدن پرنده ها را شنید. هیچ کسی اینجا نیست،...

15 دی 1400

رجحان پردازنده لپ تاپ Intel Core i7، 12800H نسبت به رقبا

آخرین داده های فاش شده نشان می دهد که پردازنده لپ تاپ Intel Core i7-12800H از رقبای خود سریعتر و قویتر است.

8 دی 1400

بازدید معاون رئیس جمهور و وزیر نفت از غرفه دانشگاه چمران در نمایشگاه ارتقای تاب آوری ملی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر نفت با حضور در نمایشگاه ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی با اتکا به توانمندی شرکت های دانش بنیان در صنایع حوزه انرژی از غرفه دانشگاه شهید چمران اهواز نیز تماشا کردند.

7 دی 1400
تعداد: (230)