مدیران پیروز چگونه به اینجا رسیده اند؟

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدیران پیروز تشخیص می دهند که اهداف شغلی شان تا چه مقدار تحقق پیدا می نماید .

مدیر باید همچون یک رهبر، خلاق بوده، در پی هدف های بلند مدت باشد و کارکنان خود را مورد توجه قرار دهد. ایجاد اعتماد و تحرک از ویژگی های یک مدیر پیروز است.

مدیران پیروز چگونه به اینجا رسیده اند؟

مدیران پیروز تشخیص می دهند که اهداف شغلی شان تا چه مقدار تحقق پیدا می نماید .مدیر باید همچون یک رهبر، خلاق بوده، در پی هدف های بلند مدت باشد و کارکنان خود را مورد توجه قرار دهد. ایجاد اعتماد و تحرک از ویژگی های یک مدیر پیروز است. در ادامه با وبلاگ جناب خان همراه باشید.

  • همگام بودن با تکنولوژی

تأثیر پیشرفت سریع تکنولوژی بر همه ابعاد زندگی، به خوبی قابل مشاهده است؛ ولی هیچ ترسی نداشته باشید. لزومی ندارد که شما در هر رشته و زمینه ای متخصص باشید. فقط باید پیگیر این مساله باشید که چه تکنولوژی جدیدی وارد بازار شده است و از آن برای افزایش توانایی های شخصی خود بهره ببرید.

  • مدیـریت اطلاعات

داشتن اطلاعات، منبع بسیار با ارزشی برای هر مدیر محسوب می گردد. سعی کنید که اطلاعات خود را در همه زمینه ها توسعه دهید. حافظه خود را تقویت نمایید تا اطلاعات کسب نموده را از قلم نیاندازید و از آنها بتوانید در همه جا بهره ببرید. بعلاوه لازم است که اطلاعات جمع آوری شده را در جایی ثبت نمایید تا در صورت فراموش کردن بتوانید دوباره به آنها دست پیدا کنید.

  • تعادل احساسات

تقریباً استرس در طول روز همراه انسان است. بنابراین، برقراری تعادل میان کارهای شخصی و شغلی به کنترل استرس یاری می نماید. داشتن تعادل در احساسات، نشانگر دستیابی شما به منظره مورد نظرتان است.

  • مدیریت ارتباطات بر ارتباطات

بر ارتباطات خود مدیریت کنید، نه بر کارمندانتان. نکته مهم این است که بتوانید بدون بیان مسائل در یک محیط کاری پرتحرک از نحوه ارتباط کارمندان تمام وقت، پاره وقت، قراردادی و آموزش دیده به ضعف های موجود در سیستم پی ببرید و از توانایی های درونی آنها برای رسیدن به اهداف سازمان سود ببرید.

  • توانایـی سازگار شدن با محیط

در دنیای به شدت متحول کار باید یاد بگیرید که خود را با شرایط محیطی پر تحرک تطبیق دهید. یک مدیر پیروز باید بتواند در ظرف یک دقیقه نقش خود را از سیاستگذار به حامی یا راهنمایی نماینده گروه تغییر دهد.

  • مدیـریت منابع

همیشه مقدار بودجه تخصیص یافته، کم است. بنابراین، استفاده بهینه از منابع تحت اختیار به وسیله مدیر لازم است. تجربه و دانش کارمندان اهمیت فراوانی دارد و می توان از آن به عنوان یک عامل پیش برنده برای شرکت استفاده کرد. کارمهم مدیر،آموزش کارمندان، ایجاد انگیزه همراهی در آنها و بعلاوه ایجاد زمینه های پیشرفت چشمگیر در سازمان است .

  • اخلاق خـوب

مهارت های رفتاری، برای سازمان، در حکم یک فیلتر است. اخلاق خوب یک مدیر به تمام کارمندان منتقل می گردد. با اخلاق خوب می توانید صداقت، وفاداری و همدلی را در کارمندان خود ایجاد نمایید. تقویت این عامل شخص را به سوی پیروزیت های مالی راهنمایی می نماید.

  • تنوع

امروزه مدیران با قشرهای مختلفی از مردم کار می نمایند. از این رو، آشنایی با رفتارها و دیدگاه های آنان امری کاملا ضـروری است.

  • راهنمایی نه مدیـریت

مدیر باید همچون یک رهبر، خلاق بوده، در پی هدف های بلند مدت باشد و کارکنان خود را مورد توجه قرار دهد. ایجاد اعتماد و تحرک از ویژگی های یک رهبر پیروز است.

  • رویای شغلی

رویاهای شغلی شما نباید یک هدف مقطعی یا شخصی باشد. امروزه، مدیرانی پیروز هستند که بتوانند مقدار پتانسیل کاری موجود در سازمان خود را پیش بینی نمایند و تشخیص دهند که اهداف شغلی شان تا چه مقدار تحقق پیدا می نمایند.

منبع: الی گشت

به "مدیران پیروز چگونه به اینجا رسیده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران پیروز چگونه به اینجا رسیده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید