نرم افزار و اپلیکیشن

مشکل ارسال توییت در توییتر رفع شد

توییتر اعلام نمود ایراد نرم افزاری در این سرویس میکرووبلاگ نویسی که دسترسی چند هزار کاربر به خدماتش را مختل نموده بود، رفع شده است.

23 اردیبهشت 1401

راه اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی دنیا به وسیله SkyTeam

اسکای تیم (SkyTeam)، مجموعه ای از نقشه های دیجیتالی فرودگاه هایی را که قطب های اصلی سفرهای هوایی در دنیا هستند، برای یاری به مسافران راه اندازی نموده است.

8 اسفند 1400

همکاری کتابخانه ملک با اپلیکیشن ایران صدا، نمایشگاه آثار بیژن الهی گشایش یافت

پیمان سمندری، معاون اداره کتابخانه ملی ملک در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره همکاری با اپلیکیشن ایران صدا گفت: آغاز پروژه مشترک کتابخانه ملک با ایران صدا از ابتدای هفته کتاب آغازشد. بر این اساس کتاب های در نظر گرفته شده برای معرفی در اپلیکیشن ایران...

18 بهمن 1400

سفر اپ: با اپلیکیشن لذت آشپزی سفره ای رنگین تر داشته باشید

لذت آشپزی نام اپلیکیشنی است که دستور پخت و تهیه غذا و خوراکی های مختلف را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

14 بهمن 1400

آشنایی با شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری در اسلو

اسلو یکی از بزرگترین پایتخت های جهان است. پایتخت زیبا و سرسبز کشور نروژ، شهری دیدنی و بزرگ در این کشور است. این شهر با زیبایی ها و طبیعت بی نظیرش مقصدی عالی برای سفر است. در اسلو موزه های دیدنی متنوع، چشم انداز های طبیعی خیره کننده و بناهای تاریخی بسیاری...

25 اسفند 1399

درخواستی برای دسترسی عمومی به پیکره فرهنگستان

یکی از فعالان پویش دسترسی عمومی به پیکره رایانه ای فرهنگستان زبان و ادب فارسی می گوید رییس فرهنگستان با پاسخ مثبت به این درخواست همگانی اثبات می نماید فرهنگستان نهادی است در خدمت جامعه، هم نشان می دهد فعالیت هایش محدود به واژه سازی نیست و این پیکره بزرگ...

18 دی 1399

گوشی اندرویدی شما گم شده است؟ از این اپلیکیشن ها کمک بگیرید

تجربه گم شدن یا دزدیده شدن گوشی می تواند یکی از بدترین اتفاقاتی باشد که رخ می دهد. با این حال اگر دقت کافی را به خرج دهید، می توانید حتی در صورت رخ دادن چنین فاجعه ای هم تلفن هوشمند خود را پیدا کنید.

14 آذر 1399

زاکربرگ فیسبوک سومین میلیاردر دنیا شد

طبق گزارش جدید فهرست میلیاردرهای بلومبرگ، مدیرعامل فیسبوک در کنار مدیرعامل آمازون، جف بزوس و موسس مایکروسافت، بیل گیتس، تنها سه نفر دنیا با ثروتی بیش از 100 میلیارد دلار هستند.

13 مهر 1399

رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن 5، سری ایکس و کامپیوتر رونمایی شد

رزیدنت اویل 8 با نام Resident Evil: Village برای کنسول های نسل بعد از جمله پلی استیشن 5 و کامپیوتر رونمایی شده. این بازی از نظر فرایند، شبیه به قسمت قبلی این مجموعه بازی ها و در سبک اول شخص ترسناک طراحی شده است.

22 مرداد 1399

14 اثر قزوین، برگزیده دوسالانه ملی نگاره های چوبی ارومیه شد

محمد علی حضرتی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: از پیش بینی برنامه های متنوع در ایام نوروز 95 و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مطلوب و میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

28 فروردین 1399

آمار 10 میلیونی گزارش های شهروندان درباره مدیریت شهری ، شکایت ها در دوره حناچی چندروزه رسیدگی می شوند؟

10 میلیون گزارش شهروندی تا کنون توسط سامانه 1888 شهرداری تهران ثبت شده است.

7 فروردین 1399

کریمی: در صورت اعلام آمادگی بلیت فروشی به استقلال و پرسپولیس واگذار می شود

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند بلافاصله بلیت فروشی را به آنها واگذار می کنیم.

4 بهمن 1398

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

موبایل ها و سرگرمی های آن باعث شده ما انسان ها نتوانیم لحظه ای بدون آن سپری کنیم. اما از این وسیله می توان برای کاهش استرس و بالا بردن قدرت تمرکز هم استفاده کرد که به این منظور اپلیکیشن ایی طراحی شده است. این اپلیکیشن ها نه تنها به تمرکز زیادی احتیاج ندارند...

16 آذر 1398

آموزش فارسی کردن شیائومی Mi Band 4

می بند 4 (Mi Band 4) یکی از پرفروش ترین محصولات شیائومی در ایران است و طرفداران زیادی دارد. این مچ بند سلامتی با وجود قیمت اقتصادی خود امکانات متنوع و کیفیت ساخت بالایی دارد. اما در کنار تمام این ها یک ایراد قابل توجه هم به چشم می خورد؛ می بند 4 به شکل پیش فرض...

7 آبان 1398

اپلیکیشن جدید در دبی ؛ خدمات فرودگاهی را در خانه انجام دهید ، بدون خبرنگاران به فرودگاه بروید

دوبی مجموعه اپلیکیشن واحدی به نام دوبی ناو (Dubai Now) راه اندازی نموده که دسترسی به مجموعه ای از خدمات 22 نهاد دولتی را برای شهروندان فراهم می نماید.

3 آبان 1398

گوگل از هک گسترده و بلندمدت آیفون ها پرده برداشت

گوشی های هوشمند سرشار از اطلاعات ارزشمندی هستند که انواع و اقسام هکرها می خواهند به این موارد دسترسی پیدا نمایند. در این میان، بهترین هکرها طوری این کار را انجام که برای بلندمدت شناسایی نمی شوند. در همین زمینه، محققین پروژه صفر (Project Zero) گوگل مطلب مفصلی...

9 مهر 1398

فعالیت در حوزه هوش مصنوعی باید جزو سیاست های کلی باشد، تشخیص زودرس آلزایمر با یاری هوش مصنوعی

محقق فوق دکترای دانشگاه ام آی تی امریکا در زمینه علوم کامپیوتر و علوم اعصاب شناختی و از پژوهشگران پژوهشگاه رویان با اشاره به اینکه کار کردن در زمینه هوش مصنوعی و فراهم کردن بودجه اقتصادی، تسهیلات لازم و حتی محیط های فکری جهت توسعه در این زمینه باید...

12 شهریور 1398

بهترین روش برای دسترسی سریع به کارت های سوخت

استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان از 20 مردادماه اجباری می گردد و ضروری است که مالکان وسیله نقلیه در روزهای باقی مانده نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند.

8 شهریور 1398

چگونه گوشه صفحات اندروید را گرد کنیم

یکی از ویژگی های خاصی که سال هاست گوشی های شائومی دارند گوشه گرد صفحه های آن است. اما اخیرا این ویژگی در گوشی های دیگر اندروید مثل ال جی و سامسونگ هم وجود دارد.

5 شهریور 1398

مهم ترین تفاوت هدفون و هدست و ایرفون چیست؟

تفاوت هدفون و هدست بسیار زیاد و متعدد نیست. تفاوت عمده این دو را باید وجود میکروفون در هدست بدانیم. این میکروفون قابل جابجایی بوده و به لحاظ موقعیت قابل تنظیم است.

30 مرداد 1398
تعداد: (42)