مشخصات موتو جی استایلوس 2022 فاش شد

به گزارش وبلاگ جناب خان، به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، سری موبایل های موتو جی استایلوس موتورلا در اوایل 2020 میلادی به عنوان دستگاه هایی میان رده عرضه شدند که نمایشگری بزرگ داشتند و از قلم استایلوس پشتیبانی می کردند.

مشخصات موتو جی استایلوس 2022 فاش شد

نسخه بعدی این موبایل در ژانویه 2021 میلادی عرضه شد. اکنون قرار است در سال نو میلادی نیز موبایل موتو جی استایلوس 2022 رونمایی گردد و جالب آنکه تمام ویژگی های آن به تازگی آشکار شده است.

اطلاعات مربوط به این سری در وب سایت XDA Developers منتشر شده است. طبق این اطلاعات نام رمز دستگاه میلان است و با اندروید 11 رونمایی می گردد.

پنل نمایشگر موتو جی استایلوس یک ال سی دی 6.78 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز است. در این موبایل تراشه هلی و G85 مدیاتک به کار می رود. این موبایل همراه یک قلم استایلوس عرضه می گردد. موتو جی استایلوس 2022 با 3 دوربین پشتی 50، 8 و 2 مگاپیکسلی ساخته می گردد. دوربین جلویی دستگاه نیز 16 مگاپیکسل خواهد بود.

پیش بینی می گردد در این موبایل از باتری 5 هزار میلی آمپری با پشتیبانی شارژ 10 واتی استفاده گردد. دو نسخه از RAM و حافظه داخلی برای دستگاه مذکور عرضه خواهد شد که عبارتند از 4 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

به گفته یک منبع مطلع سیستم عامل موبایل نو فقط یکبار و به اندروید 12 انتقال می یابد. پیش بینی می گردد دستگاه در آمریکای شمالی و اروپا عرضه گردد.

در کنار موارد گفته شده در موتو جی استایلوس 2022 اسکنر اثر انگشت در کلید خاموش و روشن تعبیه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشخصات موتو جی استایلوس 2022 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات موتو جی استایلوس 2022 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید