معتقدیم باید از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم برسیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرگزاری خبرنگاران-اعتقاد ما بر این است که دیگر وقت آن رسیده است که از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم اتکا کنیم این جمله ای بود که علی اکبر عمرانی امروز درجمع خبرنگاران بیان نمود.

معتقدیم باید از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم برسیم

مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز گفت: سیاست دکتر مقیمی مدیرعامل ایران خودرو براین است که تحت هر شرایط خط تولید گیربکس و جعبه فرمان باید در چرخشگری تبریز ایجاد گردد .

دکتر علی اکبر عمرانیدر نشست مطبوعاتی با وبلاگ جناب خان که در محل کارخانه برگزار گردید اضافه نمود: هنر ما این است که ما گذشتگان را زیر سوال نبریم و بگوییم ما چه خواهیم کرد، در این شرکت مدیران قبلی نیز به اقتضاء زمان و براساس توانشان کار کرده اند و جای قدردانی دارد .

وی خاطر نشان شد: همه فکر و تلاش ما افزایش تولید است و سعی می کنیم بومی سازی را عملیاتی و نوسازی را به نوعی اجرایی کنیم .

وی در پاسخ به سوال ایازی خبرنگار خبرگزاری وبلاگ جناب خان ،شرح داد؛ اعتقاد ما بر این است که دیگر وقت آن است که از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم عمل کنیم و به آن متکی باشیم.

دکتر عمرانی تاکید کرد: لازمه این اتفاق هم این است که در این راستا باید طوری برنامه ریزی گردد که هیچ ارزی از کشور خارج نگردد، مگر برای علاج درد اساسی مردم .

مدیرعامل شرکت چرخشگر عنوان نمود:سیاست ما براین است که سایر شرکتهای همجوار را نیز در بحث نوسازی همراهی کنیم تا آنها نیز بتواند تحقق افزایش تولید را بالا ببرند.

وی ادامه داد؛شرکت چرخشگر تنها تولید کننده گیربکس های سنگین و قطعات آن برای انواع کامیونت، کامیون، کشنده، مینی بوس و اتوبوس در ایران می باشدو محصولات این شرکت، گیربکس های سنگین 4 تا 16 سرعته و با ماکزیمم گشتاور ورودی از 190 نیوتن متر تا 2200 نیوتن متر را پوشش می دهد.

دکتر عمرانی خاطر نشان شد؛تکنولوژی بکار رفته در نسل نو گیربکسهای 6 سرعته اتوماتیک EcoLife اتوبوس های شهری و مسافربری را به اندازه قابل توجهی کارآمدتر می کند و همچنین EcoLife به لطف گشتاور ورودی 2100 نیوتن متر و بالاتر، نیاز موتورهای این کلاس اتوبوس را برآورده میکند و نشان دهنده افزایش مداوم عملکرد با کمترین اندازه مصرف سوخت می باشد.

وی یاد آور شد : کیفیت و تکنولوژی این گیربکس ها به طوری هست که ؛مسافران از راحتی سفر با گیربکس اتوماتیک لذت میبرند، به ویژه هنگام رانندگی در شرایط ترافیک که توقف و حرکت زیادی بهمراه دارد. عملکرد عالی ریتاردر (ترمز گیربکس)، ضمن کاهش هزینه های کاربری، همزمان ایمنی را افزایش می دهد! در حال حاضر خطوط اتوبوسرانی BRT در سراسر جهان از این تکنولوژی استفاده میکنند.

عمرانی یاد آور شد: خوشبختانه با تلاش و همت مدیران، مهندسان، کارشناسان و کارگران شرکت چرخشگر تبریز، رکورد تولید همگن در این مجموعه بزرگ صنعتی شکسته شده است که تشکر از همه همکران و پرسل زحمتکش این شرکت دارد .

مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز اضافه نمود : شرکت چرخشگر تبریز با تولید بیش از 29 هزار دستگاه انواع گیربکس خودرو و دیگر ماشین آلات سبک و سنگین در 9 ماهه سال جاری ضمن افزایش دو برابری تولید همگن خود، به بالاترین رکورد تولید این شرکت طی 10 سال گذشته دست یافت.

دکترعمرانی با اعلام این مطلب اضافه نمود: علاوه بر این، شرکت چرخشگر تبریز با تحقق 100 درصدی بودجه سال جاری در 9 ماهه سال، گام دیگری در راستای افزایش تولید و بهره وری در سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها برداشته است.

مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز در ادامه با اشاره به توانمندی و ظرفیت های فنی و تولیدی این شرکت برای تولید گیربکس خودرو سمند و ال 90 از نمایندگان تبریز خواست پی گیری ها و حمایت های بالادستی برای تحقق این امر در شرکت چرخشگر تبریز را انجام دهند.

عمرانی در ادامه با تاکید بر اهمیت تولید داخلی اضافه نمود: در آینده نزدیک تولید و بومی سازی گیربکس 16 سرعته و جعبه فرمان نیز جزء برنامه های داخلی سازی مجموعه چرخشگر است که مراحل اجرایی آن شروع شده است.

وی در سرانجام با اعلام تولید 3870 دستگاه گیربکس نیسان گفت: خط تولید گیربکس ال 90 و سمند در شرکت چرخشگر راه اندازی شده و آماده فعال سازی است و امیدواریم با رفع تحریم ها شرایط بازگشت شرکت به روزهای طلایی را ببینیم .

منبع: خبرگزاری آریا

به "معتقدیم باید از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتقدیم باید از شعار ما می توانیم عبور کنیم و به باید بتوانیم برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید