کسب و کار

این محفل کوچک را از ما نگیرید

یک کارگردان فیلم کوتاه با ابراز امیدواری از اینکه محفل کوچک هنر و تجربه تعطیل نشود، گفت: عنوان مجموعه فیلم های کوتاه شرایط قرمز بسیار به جا و متناسب با شرایط فیلمسازان این عرصه است.

22 اردیبهشت 1401

جابه جایی کفاشان از بازار تهران موثر نیست، راهکار ایمن سازی است نه حذف و انتقال!

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم صنفی همانند تولیدکنندگان کفش را از بازار بزرگ تهران حذف کنیم یا جابجایی انجلام گردد قطعا لطمه های فرهنگی در پی خواهد داشت.

30 فروردین 1401

مدیران پیروز چگونه به اینجا رسیده اند؟

مدیران پیروز تشخیص می دهند که اهداف شغلی شان تا چه مقدار تحقق پیدا می نماید .مدیر باید همچون یک رهبر، خلاق بوده، در پی هدف های بلند مدت باشد و کارکنان خود را مورد توجه قرار دهد. ایجاد اعتماد و تحرک از ویژگی های یک مدیر پیروز است.

5 اسفند 1400

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 25 آذر 1400

قیمت گوشی های آیفون امروز پنجشنبه 25 آذر ماه با روز گذشته تفاوتی نداشت و بدون کاهش و افزایش با همان قیمت دیروز عرضه شد. آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگابایت امروز 28 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت آیفون 13 پرو با همین ظرفیت 38 میلیون و 800 هزار تومان بود. آیفون SE 2020 هم...

2 اسفند 1400

داروی نو در برابر 37 جهش امیکرون کارآمد است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، داروی مذکور سوتروویماب نام دارد و مطالعات آزمایشگاهی نشان دهنده تأثیرگذاری آن هستند. سوتروویماب به وسیله داروساز انگلیسی گلاکسواسمیت کلاین و ویر بیوتکنولوژی (شرکت آمریکایی) پیشرفته و تا به امروز در برابر 37 جهش...

27 بهمن 1400

صدور 7 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای 7 طرح ایجاد تأسیسات گردشگری در گیلان اطلاع داد.

27 بهمن 1400

قیمت خودروهای قرعه کشی تازه ایران خودرو در بازار

به گزارش خبرنگاران، بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرکت ایران خودرو درنظر دارد شرایط پیش فروش برخی از محصولات با موعد تحویل (حداکثر 12 ماهه) را به شرح ذیل ارائه دهد.

23 بهمن 1400

بودجه سال 1401 از فساد جلوگیری می کند

دبیر ستاد بودجه کل کشور گفت: در بودجه سال بعد، از فساد ها جلوگیری شده و پاسخگویی و نظارت نیز بیشتر شده است.

23 بهمن 1400

رازهای زیبا ماندن در سفر (قسمت اول)

زیبا ماندن در سفر، همچون رازی است که فکر گردشگران بسیاری را به خود مشغول ساخته است. برای آگاهی از آن ها، همراه خبرنگاران باشید.

19 بهمن 1400

تأکید قاضی زاده هاشمی بر اهمیت استعدادیابی در جهت ایجاد اشتغال برای ایثارگران

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بنیاد شهید گفت: باید به موضوع استعدادیابی برای اشتغال ایثارگران توجه کرد تا این عزیزان بر اساس توانایی های خود به سمت شغل مناسب راهنمایی شوند.

17 دی 1400

قیمت انواع مرغ و تخم مرغ در 18 مهر 1400 (لیست قیمت)

به گزارش خبرنگاران، قیمت انواع مرغ در هجدهم مهر 1400 به توضیح زیر است.

16 آبان 1400

موبایل ایرانی هم قیمت وارداتی ها!

قیمت موبایل ایرانی هم قیمت موبایل های به روز وارداتی است. بعلاوه تحریم های اخیر واردات قطعه به ایران را سخت نموده و همین مساله باعث کاهش فراوری موبایل های ایرانی شده است. با این حال آیا گوشی ایرانی توان رقابت با نمونه خارجی را دارد؟

25 مهر 1400

نکات مهمی که پیش از خرید خودروی کارکرده باید به آنها توجه کنید

خودروهای کارکرده زیادی در بازار ایران وجود دارد و بیشتر این خودروها تا سن 20 سالگی خرید و فروش می شوند.

23 مهر 1400

بحران سوخت باعث اختلال گسترده در سراسر انگلیس شد

تداوم بحران سوخت در انگلیس، علاوه بر تشکیل صف های طولانی مقابل پمپ بنزین ها و ایجاد ترافیک سنگین در سراسر کشور، باعث اختلال در بخش خدمات عمومی شده است.

14 مهر 1400

چتر حمایتی پارک علم و فناوری و جهاددانشگاه برای فعالان حوزه بازی و اسباب بازی

خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در پنل تخصصی رویداد بازی و اسباب بازی گفت: در پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی استان زیرساخت های لازم جهت حمایت از فعالان حوزه بازی و اسباب بازی فراهم شده است.

28 شهریور 1400

واریز سود 3440 میلیاردی سال 99 به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران (پانا) - مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت با منظور شدن 3440 میلیارد تومان سود سال اقتصادی 1399 به حساب اعضا، به یکی دیگر از وعده های این صندوق عمل شد.

17 شهریور 1400

حراج شاسی بلندهای ایران خودرو ، تخفیف 40 میلیونی خرید پیکاب!

به گزارش خبرنگاران، ایران خودرو دیزل در طرح فروش نقدی شهریور 1400 خود، دو خودرو را برای فروش عرضه نموده است. یکی پیکاب فوتون دیزل و دیگری پیکاب فوتون بنزینی.

15 شهریور 1400

رونمایی کانادا از پایلوت تازه برای اعضای خانواده های مهاجران

احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا خبر از پایلوت دو ساله جدیدی داده است که به موجب آن، بعضی از اعضای خانواده مهاجرین که قبلا درخواستشان برای اقامت دائم رد شده بوده می توانند مجددا برای اقامت دائم و پیوستن به عزیزانشان تقاضا ارائه نمایند.

11 شهریور 1400

مدیرعامل پرسپولیس در بن بست، گل محمدی به فکر جذب یک گزینه نو!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در حالی فعالیت نقل و انتقالاتی خود را برای جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی ادامه می دهد که همچنان در جذب مهاجم مورد نظرش ناموفق بوده است.

9 شهریور 1400

لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد

خبرنگاران : لایحه دایمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت تصویب شد.

7 مرداد 1400
تعداد: (136)