مانیا هنر جلد دوم ترجمه اولیس قدمی را منتشر کرد

به گزارش وبلاگ جناب خان، جلد دوم ترجمه فرید قدمی از اولیس جیمز جویس توسط انتشارات مانیاهنر منتشر شد. با توجه به شرایط ایجاد شده توسط کرونا فعلا امکان خرید آنلاین کتاب فراهم است.

مانیا هنر جلد دوم ترجمه اولیس قدمی را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار وبلاگ جناب خان، جلد دوم ترجمه فرید قدمی از رمان اولیس جیمز جویس توسط انتشارات مانیا هنر منتشر شده است. با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و همچنین پیگیری علاقه مندان به ادبیات، نشر مانیاهنر تصمیم گرفته است تا امکان فروش مستقیم آنلاین جلد دوم رمان را به وسیله آیدی پی فراهم کند. بدین ترتیب، علاقه مندان از سراسر ایران می توانند کتاب را در این روزهای خریداری نموده و بین روزهای 8 تا 18 تیر به وسیله پست دریافت نمایند.

چاپ نخست جلد دوم رمان بدون دریافت هیچ هزینه اضافه ای صرفاً به این صورت به دست مخاطبان می رسد. همچنین چاپ چهارم جلد نخست ترجمه نیز از این طریق عرضه شده است. بهای چاپ چهارم جلد نخست 30 هزار تومان و چاپ نخست جلد دوم 35 هزار تومان است.

قدمی سال هاست که روی آثار جویس کار می نماید. کوشش او باعث شد تا بالاخره مخاطبان ایرانی پس از گذشت نزدیک به یک قرن از انتشار اولیس در زبان اصلی، کتاب اول از این شاهکار ادبیات دنیا را به فارسی بخوانند. چاپ نخست جلد اول در نمایشگاه کتابسال گذشته (اردیبهشت 1398) با شمارگان هزار نسخه، 190 صفحه و بهای 26 هزار تومان منتشر شد.

سال 2016 نیز بنیاد جویس در زوریخ فرید قدمی را به عنوان مترجم منتخب خود برگزید. از دیگر ترجمه های او از جویس می توان به ترجمه کامل اشعار جویس و نمایشنامه تبعیدی ها اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "مانیا هنر جلد دوم ترجمه اولیس قدمی را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیا هنر جلد دوم ترجمه اولیس قدمی را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید