همه چیز درباره گوشی شیائومی Mi 11

به گزارش وبلاگ جناب خان، شیائومی Mi 11 با قیمت 749 یورو در دسترس قرار گرفته است. به عبارت دیگر، ممکن است کسانی که انتظار دارند پرچمدار شیائومی ارزان قیمت باشد، ناامید شوند. اما با در نظر دریافت امکانات این گوشی و نیز قیمت 749 یورویی شیائومی Mi 11، به نظر می رسد با یک پرچم دار ارزشمند طرف هستیم که میخواهد پرچم دار های بسیار قدرتمند بازار را به چالش بکشد.

همه چیز درباره گوشی شیائومی Mi 11

وبلاگ جناب خان| چین، رهبر فناوری جهانی شیائومی 8 فوریه 2021 از عرضه جهانی Mi 11، آخرین پرچمدار محبوب در سری گوشی های هوشمند Mi خود، اطلاع داد. Mi 11 که یک دستگاه کاملاً ممتاز است، با پیشرفت های چشمگیر نسبت به نسخه قبلی که شامل چیپ ست کوالکام و اسپندراگون 888، دوربین عقب سه گانه 108 MP، صدای سینمایی و شارژ بی سیم 50 W می گردد، شروع به کار می نماید.

به گزارش وبلاگ جناب خان، شیائومی Mi 11 را در اواخر ماه دسامبر در چین راه اندازی شد و اولین رونمایی از یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 در 8 فوریه بود. درحالی که عموم مردم در انتظار نسخه گسترده تری از شیائومی بودند، اما انتها این برند چینی این مجموعه را وارد بازار های جهانی کرد.

این تلفن همراه از ویژگی های رجحان برخوردار است که حتی ممکن است در گوشی های پرچمدار رقیب نیز مشاهده نگردد، البته به این معنی نیست که این مدل گوشی در مقایسه با رقبای خود جای پیشرفتی نخواهد داشت. سری Mi به طور سنتی پرچمداران ارزان قیمت ارائه می داد، اما سال گذشته شاهد افزایش قیمت سری Mi 10 بودیم.

شیائومی Mi 11 با قیمت 749 یورو در دسترس قرار گرفته است. به عبارت دیگر، ممکن است کسانی که انتظار دارند پرچمدار شیائومی ارزان قیمت باشد، ناامید شوند. اما با در نظر دریافت امکانات این گوشی و نیز قیمت 749 یورویی شیائومی Mi 11، به نظر می رسد با یک پرچم دار ارزشمند طرف هستیم که میخواهد پرچم دار های بسیار قدرتمند بازار را به چالش بکشد.

شیائومی طی این سال ها به تدریج ویژگی های برتر بیشتری را به سری Mi اضافه نموده که در Mi 11 به اوج خود رسیده است، این نوع از شیائومی ویژگی های برجسته ای همچون شارژ بی سیم فوق العاده سریع، صفحه نمایش QHD + OLED و نرخ تازه سازی 120 هرتز را در خود جای داده است.

Mi 11 از چند ویژگی قابل توجه برتر مانند دوربین تله فوتو مناسب و مقاومت در برابر آب بی بهره است و هیچ درگاه هدفونی نیز در آن وجود ندارد. بااین حال، وجود پردازنده اسپندراگون 888 پیشرفت بسیار حرفه ای برای شیائومی به حساب می آید که برای عملکرد بهتر و استفاده راحت از بازی ها است.

این چیپ ست همچنین صفحه QLED + 120 Hz OLED را راهنمایی می نماید، شیائومی با استناد به آزمایش نمایشگر میت ادعا می نماید که در میان بهترین نمایشگر های تلفن همراه موجود قرار گرفته است. یکی دیگر از نقاط مهم فروش، شارژ باتری و میدان شارژ است، زیرا در سال 2021 یک باتری 4600 میلی آمپری برای این گوشی بسته بندی شده است.

شیائومی شارژ سیمی 55 W و شارژ بی سیم 50 W را ارائه می دهد که در هر دو مورد، تلفن شما در کمتر از 55 دقیقه شارژ خواهد شد و شارژ سیمی نیز 45 دقیقه طول می کشد. Mi 11 یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی (با OIS)، یک مانیتور فوق العاده گسترده 13 مگاپیکسلی (میدان دید 123 درجه) و یک لنز ماکرو تله فوتو 5 مگاپیکسلی دارد.

همچنین، یک دوربین جلو 20 مگاپیکسلی دارد که حاشیه های موجود در صفحه اصلی را به حداقل می رساند. این دوربین به کاربران اطمینان می دهد هنگام دریافت عکس سلفی یا گفتگوی ویدیویی با دوستان خود بهترین حالت را داشته باشند. دور دوربین اصلی آن که 108 مگاپیکسلی است، یک حلقه سفید رنگ وجود دارد تا به نوعی بیشتر جلب توجه کند.

متاسفانه در اینجا نباید انتظار دوربین های بزرگنمایی تله یا پریسکوپ را داشته باشید. با این حال، شما ویژگی هایی نظیر ضبط 8 K و حالت فیلم شبانه را می توانید دریافت کنید. برای پنل پشتی شیائومی Mi 11 از شیشه گوریلا گلس Victus استفاده شده که فوق العاده مقاوم و باکیفیت است. عملکرد بسیار خوب این شیشه محافظ را در گلکسی S 21 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا دیده بودید، بنابراین از بابت کیفیت بالای آن مطمئن باشید.

البته، پنل پشتی بعضی مدل های این گوشی هم از چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است. فریم دور گوشی، اما از جنس آلومینیوم است تا بدین ترتیب وزن آن پایین تر (196 گرم) بماند. شیائومی Mi 11 رنگ بندی متنوعی ندارد و فعلا کاربران بازار های بین المللی می توانند آن را در نسخه های خاکستری و آبی خریداری کنند.

ما قبلاً مانیتور های ضربان قلب را در تلفن های هوشمند دیده ایم، اما شیائومی این قابلیت را در سنسور اثر انگشت موجود در صفحه نمایش ادغام نموده است. قابلیت های نمایشگر Mi 11 به همین ها محدود نمی گردد. شیائومی حسگر اثرانگشت را زیر این نمایشگر تعبیه نموده است.

حال اینکه عملکرد این قابلیت در دنیای واقعی چگونه است باید منتظر ماند تا گوشی راهی بازار گردد. گفتنی است پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی نمایشگر هم به کار گرفته شده تا گوشی در برابر خط و خش و ضربه مقاوم بماند.

در بخش سخت افزار هم اسنپدراگون 888 قلب تپنده گوشی را تشکیل می دهد که در کنار 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، بالاترین سرعت را برای رسیدگی به کار های مختلف کاربران ارائه خواهد داد. همچنین، آدرنو 660 به عنوان گرافیک این گوشی در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب Mi 11 در اجرای هیچ نوع بازی کم نیاورد.

از قابلیت های دیگر این محصول می توان به پشتیبانی از فناوری 5 G و بلندگو های قدرتمند تنظیم شده توسط شرکت هارمن کاردون اشاره نمود. گوشی شیائومی Mi 11 که در ماه دسامبر در چین رونمایی شده بود، هفته گذشته اولین نمایش جهانی خود را انجام داد. انتظار داشتیم شیائومی Mi 11 Lite و Mi 11 Pro را در این مراسم معرفی کند، اما این اتفاق نیفتاد.

منبع: فرادید

به "همه چیز درباره گوشی شیائومی Mi 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره گوشی شیائومی Mi 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید