عبدالباری عطوان: آمریکا به سمت جنگ داخلی حرکت می نماید

به گزارش وبلاگ جناب خان، عبدالباری عطوان در تحلیل جدید خود نوشت: آمریکا که آن را به عنوان بهشت برابری و مساوات و همزیستی بین نژادها و اتباع ادیان مختلف تحت حمایت شدید قانون می شناسیم، در حال سوق یافتن به سمت جنگ داخلی و کشتار نژادی و منطقه ای است.

عبدالباری عطوان: آمریکا به سمت جنگ داخلی حرکت می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ جناب خان، عبدالباری عطوان نویسنده سرشناس دنیا عرب با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: آمریکا که آن را به عنوان بهشت برابری و مساوات و همزیستی بین نژادها و اتباع ادیان مختلف تحت حمایت شدید قانون می شناسیم، در حال سوق یافتن به سمت جنگ داخلی و کشتار نژادی و منطقه ای است و دلیل این شرایط نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور و چنگ زدن او به قدرت، خودخواهی و حس برتربینی و نیز باج خواهی او است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ جناب خان بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ جناب خان بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: هیچ گاه تصور نمی کردیم گروههایی از تندروهای نژادپرست سفید پوست حامی ترامپ را سوار بر زره پوش هایی ببنیم که به سلاح سنگین مجهز هستند و برای ترساندن مردم در خیابان های شهرهای حامی رقیب دموکرات او گشت بزنند.

عبدالباری در یادداشت تحلیلی خود در پایگاه خبری- تحلیلی رای الیوم ، نوشت: همچنین هرگز انتظار نداشتیم قفسه های فروشگاههای سلاح در بیشتر ایالت های آمریکا از تفنگ ها و تیربارها و مهمات خالی گردد آن هم در حالی که گزارش هایی از فروش حدود 20 میلیون قبضه سلاح فقط در چند ماه اخیر شنیده می گردد.

وی تاکید نمود: با نگاه به این شرایط می توان متوجه شد که چرا ترامپ به آغوش لابی سلاح خزیده و مانع هرگونه رویکرد تغییر قوانین در این خصوص است.

به عقیده عبدالباری، آمریکا تغییر خواهد نمود اما به سرعت به سمت بدتر شدن پیش می رود و چه بسا به زودی عظمت خود را از دست می دهد.

این نویسنده عرب زبان در خاتمه یادداشت خود نوشت: ما که از این زورگویی آمریکا و باج خواهی آن درد کشیده ایم و همچنان درد می کشیم چیزی برای از دست دادن نداریم بلکه چه بسا فروپاشی آمریکا و از هم پاشیدگی آن اغاز برخاستن ما و بیرون رفتن از همه انواع بحران ها باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبدالباری عطوان: آمریکا به سمت جنگ داخلی حرکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالباری عطوان: آمریکا به سمت جنگ داخلی حرکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید