بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان

به گزارش وبلاگ جناب خان، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) از بیمه شدن زائران پیاده رضوی تا با پرداخت 2 هزار تومان هزینه اطلاع داد و گفت: تاکنون 50 هزار نفر از زائرین پیاده توسط مدیران کاروان ها بیمه شدند.

بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ جناب خان، حسین رضائی گفت: با پیگیری های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) و راه اندازی سامانه بیمه زائر، هر مدیر کاروان مکلف شده با پرداخت 2 هزار تومان، زائران خود را بیمه کند که تا کنون زائران زیادی برای استفاده از این امکان ثبت نام کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تاکنون 50 هزار نفر از زائران پیاده توسط مدیران کاروان ها بیمه شدند.

وی توضیح داد: با توحه به ارزان بودن بیمه نامه، پیش بینی می گردد کلیه زائران برای بیمه خود اقدام نمایند.

رضائی هزینه راه اندازی این سامانه را با توجه به زیر ساخت های موجود در جمعیت خدمتگزار 2 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: همین بیمه نامه در سامانه های مشابه با نرخ بیشتری اعلام شده و با توجه به سوبسید پرداخت شده، زائران بیمه شده از یک فرایند تامین اجتماعی بر خوردار می شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: این سامانه به آدرس www.bimezaer.com قابل دسترسی است و امکان صدور بیمه نامه آنی را دارد، در این سامانه علاوه بر زائران، مدیران کاروان ها، مدیران ایستگاه ها، مدیران محل اسکان و کلیه خدمه می توانند بیمه شوند.

وی گفت: در این سامانه، راهنمای ثبت نام در سامانه بیمه، راهنمای بیمه مخصوص اعضا جمعیت خدمتگزار، راهنمای اعزام واحد سیار، فرم اعلام خسارت، قوانین و شرایط بیمه و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده خسارت، پیش بینی شده است.

رضائی ادامه داد: زائران محترم به جهت استفاده بهتر از خدمات درمانی رایگان، دفترچه خدمات درمانی و اگر داروی خاصی نیز مصرف می نماید، نمونه دارو خود را همراه داشته باشند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) بیان نمود: باتوجه به حذف کارت تردد زائر به لحاظ صرفه جویی در مصرف کاغذ و حذف هزینه های آن و نیز ثبت شناسه زائران در سامانه بر اساس کد ملی، توصیه می گردد همه زائران عزیز کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

وی از مدیران کاروان ها و مسؤولان انتظامات جاده ای خواست به توصیه های پلیس توجه نموده و از حرکت کردن در جهت عرضی جاده ها برای دریافت خدمات و تغذیه از ایستگاه های مستقر در باند مخالف خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه زوار پیاده امام رضا (ع) با پرداخت 2 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید