اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

به گزارش وبلاگ جناب خان، موبایل ها و سرگرمی های آن باعث شده ما انسان ها نتوانیم لحظه ای بدون آن سپری کنیم. اما از این وسیله می توان برای کاهش استرس و بالا بردن قدرت تمرکز هم استفاده کرد که به این منظور اپلیکیشن ایی طراحی شده است. این اپلیکیشن ها نه تنها به تمرکز زیادی احتیاج ندارند بلکه آن را تقویت نیز می نمایند. با این برنامه ها استرس خود را کاهش داده و خلاقیت و بهره وری را بالا ببرید.

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

Noizio

Noizio و Noisli تنها در اسم مشابه هم نیستند بلکه کارایی شان هم شباهت زیادی به هم دارد. Noizio فراوری نماینده صدای محیط است و منحصر به گوشی های اپل مثل آیفون و مک هست. از صداهای موجود در این اپلیکیشن می توانید برای بالا بردن تمرکزتان بهره ببرید.

Noisli

این اپلیکیشن هم درست مثل برنامه قبلی با موزیک و صدای محیط قدرت تمرکز را بالا می برد. در این برنامه می توانید صداهای مورد علاقه خود را لیست نموده و هنگام گوش دادن به آن ها شاد و ارام باشید. اما صداهای محیط چگونه می توانند تمرکز و بهره ورری شما را بالا ببرند؟ صداهای محیط به قدری شما را کسل می نمایند که کم کم ترجیح می دهید به جای گوش دادن کار کنید. در حالت عادی صداهایی که گوش می دهیم از فاصله و جهت های مختلفی می آیند اما این اپلیکیشن صداهایی مداوم و بدون تغییر اجرا می نماید و باعث می گردد ذهن تان بدون این که به علت ایجاد صدا فکر کند متمرکز گردد. و این باعث می گردد به زمان حال تمرکز کنید.

Forest

اپلیکیشن Forest بیشتر مثل بازی می ماند. زمانی که این برنامه را نصب می کنید درختی مجازی آغاز به رشد می نماید و با خلاقیت شما درختان بیشتری شکوفا می گردد. زمانی که درخت در حال رشد است شما گوشی را گوشه ای رها نموده و تشویق به کار کردن می شوید. اگر گوشی را بردارید و برنامه را ببندید درخت می میرد.

Brain.FM

تیم brain.fm از تعدادی روانشناس و روان درمان تشکیل شده که به دنبال کشف علم پشت موسیقی هستند. این برنامه هم برای بالا بردن تمرکز از موزیک استفاده می نماید. کانال های مختلفی در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما در کارهای مختلف مثل کار کردن یاری می نماید و کانال هایی هم برای مدیتیشن و استراحت طراحی شده است.

Hocus Focus

این اپلیکیشن با مخفی کردن برنامه هایی که کاربردی نیستند تمرکز را بالا می برد.

Self Control

این اپلیکیشن هم یکی از برنامه هایی که تمرکز را بالا می برد اما ویژگی متفاوتی که نسبت به بقیه برنامه های تمرکزی دارد این است که هیچوقت خاموش نمی گردد. حتی اگر دستگاه را خاموش کنید باز هم کار می نماید.Cheap Clomid online is available without prescription. However this drug affects your health by sufficiently changing the levels of hormones, which in their turn cheap clomid online. Looking for a cheap Clomid without prescription? Buy Clomid online from drug store, useing your Visa or MasterCard. Canada Pharmacy Online provides you more options to buy Paxil or/and generic Paroxetine. You can order your prescription drugs online, via fax or email or buy paroxetine online cheap. Buy Paroxetine online after comparing prices. Order Paxil without a prescription. How much does generic Paxil cost?

منبع: بدونیم

به "اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید