حسینی: با حضور طرفداران پرسپولیس، بهترین بازی را انجام می دهیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فردا در کنار طرفداران خود هستیم تا بازی پرقدرتی انجام بدهیم.

حسینی: با حضور طرفداران پرسپولیس، بهترین بازی را انجام می دهیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ جناب خان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا درباره احساس بازیکنان از شرکت در مهمترین بازی فصل اظهار کرد: من و بازیکنان دیگر احساس خوبی داریم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم. بازی بزرگی است و همه بازیکنان خوشحال و آماده هستند.ما از سال گذشته که بازی های لیگ قهرمانان را آغاز کردیم روزهای سختی را با دستهای خالی پشت سر گذاشتیم و سال جاری هم با دستهای خالی کارهای سخت تری را انجام می دهیم و فردا هم در کنار طرفداران خود هستیم تا بازی پرقدرتی را انجام بدهیم.

او ادامه داد: بازی کردن در فینال برای هر بازیکنی سخت است اما لذت بخش هم است. طرفداران ما فردا در استادیوم آزادی هستند و یکی از روزهای سخت پرسپولیس است اما امیدوارم بتوانیم موفق شویم و این موفقیت به همه به خصوص بازیکنان یاری می نماید و همه آماده هستند و انتظار این بازی را می کشند تا بتوانیم یک آغاز خوبی را داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه با هم تیمی هایش در مورد بازی فینال صحبت نموده است یا خیر، بیان نمود: بله برانکو صحبت های لازم را نموده است و بازی فینال همیشه سخت است. تغییر ساعت ها کمی بازیکنان را عصبی نموده بود و نعمتی هم نتوانست شرایط را درک کند و اخراج شد. بازیکنان برای فردا به طور کامل آماده هستند. مهم ترین موضوع تمرکز است که خدا رو شکر بازیکنان ما تمرکز کامل دارند. آن ها می دانند که فردا قرار است چه بازی ای انجام دهند. امیدوارم که فردا از دقیقه یک مقابل هوادارن مان یک آغاز خیلی خوب داشته باشیم.

حسینی در سرانجام خاطر نشان کرد: با تیمی بازی داریم که در هر لحظه خطرناک است. تیم ملی ژاپن از بهترین تیم های آسیا است و باشگاه های این کشور هم پیشرفت کردند و در کلاس بالایی فوتبال بازی می نمایند. هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد. ما آماده ایم و می خواهم که هوادارن مان در کنار ما باشند تا لحظه ها را ببریم. لحظه به لحظه پیش می رویم. برای این بازی بزرگ آماده ایم و امیدوارم که روز بزرگی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید:آخرین تمرین تیم فوتبال کاشیما ژاپن در استادیوم آزادی برگزار گردید

نعمتی: بازی سختی مقابل کاشیما ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا داریم

تاج: سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ایران 3+1 شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حسینی: با حضور طرفداران پرسپولیس، بهترین بازی را انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: با حضور طرفداران پرسپولیس، بهترین بازی را انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید