حسینی: نمی خواهم برای تیم ملی و هوداران تنشی به وجود بیاورم، رویای حضور در دومین جام جهانی را داشتم

به گزارش وبلاگ جناب خان، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی رغم هیجان و استرس فراوانی که داشتم، اما با نظر برانکو ایووانکویچ تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفتم.

حسینی: نمی خواهم برای تیم ملی و هوداران تنشی به وجود بیاورم، رویای حضور در دومین جام جهانی را داشتم

به گزارش ، به نقل از باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی در کنفرانس خبری خود به مناسبت خداحافظی از تیم ملی ایران گفت: در چند ماه قبل این تصمیم را گرفتم، اما هر بار دو دل شدم تا اینکه با آقایان برانکو و گرشاسبی حرف زدم و قرار شد روز جمعه از تیم ملی خداحافظی کنم که به روز شنبه موکول شد. باید از آقای برانکو که مرا به تیم ملی دعوت کرد تشکر کنم، همچنین از امیر قلعه نویی تشکر ویژه ای دارم که به من بازی داد و کنارم بود. همچنین از علی دایی چه در سایپا و چه در تیم ملی تشکر می کنم که همیشه از من حمایت کرد. از افشین قطبی که به من یاری زیادی انجام داد متشکرم و از آقای کی روش تشکر می کنم که هفت سال شاگردش بودم و از او درس یاد گرفتم.

به عنوان کاپیتان پرسپولیس در کوشش خواهم بود تا دل طرفداران را شاد کنیم

همچنین جا دارد از مردم بندر انزلی که شهر من است و آنجا ساخته شدم تشکر کنم. سه سال در سپاهان بازی کردم و از طرفداران این تیم متشکرم و در نهایت از طرفداران بی نظیر پرسپولیس تشکر می کنم که همیشه کنارم بودند و چه از زمانی که از تیم ملی خط خوردم و چه دیروز که از تیم ملی خداحافظی کردم واقعا از من حمایت کردند و نمی دانم چه بگویم. از همه آن ها نهایت تشکر را می کنم و به عنوان بازیکن و کاپیتان پرسپولیس همه کوششم را خواهم کرد که بتوانیم با موفقیت بیشتر، دل طرفداران را شاد کنیم. ما به خاطر فینال آسیا شرمسار طرفداران شدیم، اما کار را ادامه می دهیم تا آن ها خوشحال شوند.

خداحافظی همراه با بی لطفی همیشه در فوتبال ایران بوده و درست نخواهد شد

کاپیتان پرسپولیس در ادامه درباره اینکه شما هم مثل خیلی از اسطوره های فوتبال ایران با بی لطفی در تیم ملی خداحافظی نموده و هیچ بازی خداحافظی برای شما برگزار نکردند، اعلام کرد: به هر حال این اتفاق برای من هم افتاد و این شرایط در حال حاضر چند سالی است در فوتبال وجود دارد و هیچوقت هم درست نشده است. من برای مردم ایران و کشورم می جنگم و برای من خوشحال کردن مردم بود. خوشحالم که مردم از من خوشحال بودند.

با افتخار برای پرسپولیس بازی می کنم و هیچگاه با تیم دیگری قرار داد نبسته ام

حسینی درباره اینکه کی روش در خصوص اینکه در اردو های گذشته هدایتی به اردوی تیم ملی آمد و زمانی که سیدجلال و وحید امیری با استقلال قرارداد بستند آن ها را به پرسپولیس آورد، یادآور شد: امکان ندارد که چنین اتفاقی افتاده باشد. من با هیچ تیمی قرارداد نبستم اگر سندی است منتشر نمایند. من دو سال پرسپولیس بودم و بعد به تیم دیگری رفتم و بعد دوباره به پرسپولیس برگشتم و با افتخار بازی کردم. این صحبت ها صحت ندارد و من با هیچ تیمی قرارداد نبستم.

کاپیتان سرخپوشان در ادامه گفت: برای من، شما عزیزان و مردم ایران با ارزش هستید. گفتم از این اتفاق هیجان زده هستم و برایم مهم این است که مردم ایران خوشحال باشند. از علی پروین، علی کریمی و دیگر دوستان در تیم ملی تشکر می کنم، بابت پیغام های پرمهرشان. من همیشه قدردان شان خواهم بود و از امروز به عنوان یک طرفدار از آن ها حمایت می کنم. حسینی در ادامه بیان نمود: تصمیمی که گرفتم قبل از آن هماهنگی هایش را انجام داده بودم چرا که می خواستم همه تمرکزم روی پرسپولیس باشد و می دانم که الان بیشتر از هر چیزی به ما احتیاج دارند و باید کوشش بیشتری کنیم تا دل طرفداران را شاد کنیم.

برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می کنم/تمرکزم روی پرسپولیس است

کاپیتان متعصب پرسپولیس در ادامه گفت: همه مرا می شناسند و می دانند که هر کجا بودم کوشش کردم تا تیمم موفق باشد. به هر حال شرایط پرسپولیس حساس است و سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت من در این تیم نباشم چرا که شرایط تیم ملی هم حساس است. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. از حالا طرفدار تیم ملی هستم و می خواهم همه ذهن و تمرکزم را روی پرسپولیس و بازی هایش بگذارم.

دنبال بازی خداحافظی و این مسائل نیستم/مهمترین موضوع پرچم ایران است

سیدجلال حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون فوتبال در جریان خداحافظی شما قرار داشت یانه، اضافه نمود: در ابتدا که همسرم این مسئله را می دانست و بعد به آقایان گرشاسبی و برانکو گفتم. چه من که از پرسپولیس خداحافظی کردم و چه بازیکنانی که قبل از من از تیم ملی خداحافظی می نمایند برای مردم بازی می نمایند و مهمترین موضوع پرچم کشورم است و دنبال بازی خداحافظی و این مسائل نیستم. اتفاقا خوشحالم که شما وبلاگ جناب خان را اینجا می بینم و مردم هم لطف زیادی دارند و بابت همین مسائل من خوشحال ترین فرد هستم.

یکدل و یکرنگ حامی تیم ملی هستیم/دوست داشتم دومین جام جهانی ام را تجربه کنم

حسینی درباره اینکه تیم ملی احتیاج به همدلی دارد تا با آرامش به جام ملت ها برود، گفت: ما همیشه کنار تیم ملی هستیم و طرفدار این تیم به حساب می آییم، اما خواهش می کنم برخی مسائل و یا تصمیم اشتباه برخی ها را به حساب مردم نگذارید. همیشه گفته ام که بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی می تواند به تیم ملی یاری کند و مسئولان بیشتر کوشش نمایند تا تیم ملی موفق گردد. ما همه یکدل و یکرنگ حامی تیم ملی هستیم و چه زمانی که تیم ملی در روسیه بود و چه در ایران، همه مردم یکپارچه از تیم ملی حمایت کردند. کاپیتان پرسپولیس در ادامه در خصوص اینکه بزرگ ترین حسرت شما در تیم ملی چه چیزی می تواند باشد، بیان نمود: رویای هر فردی جام جهانی است. من هم دوست داشتم که دومین جام جهانی را تجربه کنم و رویایم این بود که در دومین جام جهانی هم حضور داشته باشم. جا دارد از خانواده ام تشکر کنم که همیشه کنارم بودند و زحمت کشیدند و توانستیم با هم روز های سختی را پشت سر بگذاریم.

همیشه شرمسار طرفداران هستم/دوست ندارم تنشی در فوتبال کشورمان وجود داشته باشد

سید جلال در مورد مربیگری در آینده فوتبالی اش گفت: در فوتبال ایران هیچ چیز معین نیست. من باید از فردا به فکر بازی با ذوب آهن باشم و تمام کوششم را می کنم بازی به بازی برای پرسپولیس موفق باشم. حسینی در مورد اینکه هنوز هم بسیاری از طرفداران بابت خداحافظی شما ناراحت هستند، اظهار کرد: طرفداران همیشه از من حمایت کردند و من همیشه شرمسار طرفداران هستم، کوشش می کنم که دل آن ها را شاد کنم و امیدوارم بتوانم همیشه دل طرفداران را شاد کنم. کاپیتان حسینی در ادامه گفت: خودم همیشه کوشش می کنم تا تنش ها از بین برود، در بازی با تراکتور هم با مسعود شجاعی بیانیه صادر کردیم تا تنشی در بین طرفداران به وجود نیاید. برای همین سعی می کنم هیچ اتفاقی برای تیم ملی نیفتد. سید جلال حسینی کاپیتان ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه درباره اینکه آیا از تیم ملی بابت پاداش ها طلب دارید یا خیر، اضافه نمود: خیر، هیچ طلبی از تیم ملی ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حسینی: نمی خواهم برای تیم ملی و هوداران تنشی به وجود بیاورم، رویای حضور در دومین جام جهانی را داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: نمی خواهم برای تیم ملی و هوداران تنشی به وجود بیاورم، رویای حضور در دومین جام جهانی را داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید