سینما

این محفل کوچک را از ما نگیرید

یک کارگردان فیلم کوتاه با ابراز امیدواری از اینکه محفل کوچک هنر و تجربه تعطیل نشود، گفت: عنوان مجموعه فیلم های کوتاه شرایط قرمز بسیار به جا و متناسب با شرایط فیلمسازان این عرصه است.

22 اردیبهشت 1401

فرحبخش: خیلی طالب اکران قدغن در نوروز نبودم

تهران (پانا) - تهیه کننده فیلم سینمایی قدغن تاکید نمود که این فیلم با موضوعش می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

20 اردیبهشت 1401

سه ترفند کاربردی با استفاده از دریل

با کمی خلاقیت می توان استفاده های متفاوتی از دریل داشت.

31 فروردین 1401

آنچلوتی: شکست الچه، خشنود کننده ترین پیروزی فصل بود، تقویم مزخرفی داریم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید عملکرد شاگردانش مقابل الچه را ستود.

29 فروردین 1401

18 کاری که در تعطیلات دوست داریم اما در خانه از آنها متنفریم

وسایل حمل و نقل عمومی؟ احساس می کنیم یک قطار جادویی بسیار مجذوب کننده سوار شده ایم. فروشگاه های مواد غذایی؟ شبیه به غار علاءالدین با سبزیجات ناآشنا و نام های تجاری خنده دار هستند.

3 اسفند 1400

برخورد پرندگان به هواپیمای مسافربری

در پی برخورد پرندگان به یک هواپیمای مسافربری، دماغه این هواپیما آسیب دید.

8 آذر 1400

رونمایی از تازه های سینمایی در اصفهان

خبرنگاران/اصفهان رئیس دفتر تخصصی سینما با اعلام خبر رونمایی از تیزر و پوستر 10 فیلمی که در فراخوان حمایت از فراوری فیلم پذیرفته شده بود، دربارۀ فرایند پذیرش این آثار توضیحاتی را اعلام کرد.

25 شهریور 1400

فیلم برداری آواتار: آخرین بادافزار ماه نوامبر شروع خواهد شد

فراوری پروژه آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) که ترکیبی از صحنه های زنده و پویانمایی است، در ماه می سال 2022 به سرانجام خواهد رسید.

21 مرداد 1400

ائل گلی،نگین گردشگری تبریز ، فیلم

باغ و استخر شاه گُلی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ائل گُولی تغییر نام داد، از مهم ترین گردشگاه های تبریز است که بر اساس نقشه های قدیمی، در جنوب شرق این شهر و در هفت کیلومتری مرکز آن واقع شده و در زمان آق قویونلوها ایجاد و در دوره صفویان پیشرفته است.

16 مرداد 1400

حمله دختر بروس لی به تارانتینو

اقتصادپرس : شانون لی با انتقاد از صحبت های اخیر تارانتینو درباره پدرش اسم کرد از این که سفیدپوستان هالیوودی کوشش می نمایند به من بگویند پدرم چه کسی بوده خسته شده است.

12 مرداد 1400

داستان دختری که با لباس مردانه موتورسواری می نماید!

خدیجه هر روز با لباس پسرانه سوار بر موتورسیکلت از میان ازدحام شهر کویته می گذرد تا برادر و خواهرش را به مدرسه برساند.

11 مرداد 1400

ساخت دودکش از سر گرفته شد

تهران (پانا) - تصویربرداری سریال دودکش که از اواسط اردیبهشت ماه به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، چند روزی است، از سر گرفته شده است.

23 تیر 1400

(ویدئو) اولین راننده زن عربستانی فرمول 3 به مرحله بعد صعود کرد

ریما جفالی، راننده زن عربستانی طوفانی در دنیای اتومبیل رانی به پا نموده است. این جوان 29 ساله که متولد شهر جده است، اولین راننده زن از عربستان سعودی است که با حضور در اتومبیل رانی فرمول 3، به سرعت مراحل موفقیت را طی می نماید.

21 تیر 1400

اینترنت خانگی به 16 مگ ارتقا می یابد!

خبرنگاران | سرویس اخبار - شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به قرنطینه اختیاری افراد شده و در این میان مصرف اینترنت به عنوان راهی برای گذراندن اوقات فراغت، استفاده از روش های دورکاری و آموزش مجازی افزایش یافته است. البته سرعت و کیفیت اینترنت هم از مواردی...

9 خرداد 1400

نمایش مستند عالیجناب در جشنواره فیلم های قوم نگارانه وین

خبرگزاری خبرنگاران-فیلم مستند سینمایی عالیجناب به کارگردانی سجاد ایمانی و تهیه کنندگی رضا دانش پژوه در پانزدهمین جشنواره فیلم های قوم نگارانه اتنو سینکای وین در کشور اتریش به نمایش در خواهد آمد.

23 اردیبهشت 1400

کوش پیل دندان از نگاه ساسانیان مظهر بیداد است

به گزارش خبرنگاران، کتاب کوش پیل دندان: خلق یک ضد قهرمان نوشته ساقی گازرانی با ترجمه سیما سلطانی از سوی نشر مرکز منتشر شده است. این کتاب دربرگیرنده مقاله ای است که گازرانی پیش تر به زبان انگلیسی در مجله انجمن ایران پژوهی منتشر کرده است. او در این مقاله...

2 اردیبهشت 1400

منطقه یک آماده توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذاران در سال 1400 است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک گفت: منطقه یک آماده توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذاران در این حوزه و برقراری ارتباط با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در راستای ارائه خدمات مطلوبتر گردشگری به شهروندان در سال 1400 است.

11 فروردین 1400

خبرنگاران چرا کرونا در اسپانیا مهار نمی گردد، مادرید پایتخت تفریحات فرانسوی ها

مادرید- خبرنگاران- برنامه های تفریحی، دور همی های شبانه، بی توجهی جوانان و سفر تفریحی شهروندان اروپایی بویژه فرانسوی ها به اسپانیا مهار کرونا رادر این کشور با دشواری روبرو نموده است.

8 فروردین 1400

کتاب چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران کتاب برتر شناخته شد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مجموعه سه جلدی چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران پژوهش نعمت الله فاضلی و مانی کلانی در دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی و در بخش کتاب برتر دانشگاهی، به عنوان اثر برتر شناخته شد.

6 فروردین 1400

خبرنگاران سارا بهرامی من، ترانه 15 سال دارم را شرح دار کرد

تهران- خبرنگاران- سارا بهرامی فیلم سینمایی من، ترانه 15 سال دارم را برای نابینایان شرح دار کرد.

28 اسفند 1399
تعداد: (78)