فرحبخش: خیلی طالب اکران قدغن در نوروز نبودم

به گزارش وبلاگ جناب خان، تهران (پانا) - تهیه کننده فیلم سینمایی قدغن تاکید نمود که این فیلم با موضوعش می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

فرحبخش: خیلی طالب اکران قدغن در نوروز نبودم

به گزارش صبا، محمدحسین فرحبخش تهیه کننده فیلم سینمایی قدغن به کارگردانی مجید مافی که به عنوان یکی از آثار اکران نوروزی 1401 از 18 اسفندماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است بیان کرد: قدغن روایتگر یک بزه اجتماعی است که خط قرمزهای ممنوعه دارد البته از نظر شرعی و قانونی مسئله ای ندارد ولی یکسری خط قرمزها دارد که کارگردان با ظرافت به آنها پرداخته است.

وی اضافه نمود: این اثر یک فیلم اجتماعی تاثیرگذار است که فکر می کنم مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

تهیه کننده فیلم سینمایی تکخال اظهار کرد: طرح و ایده های زیادی در فکر دارم که در خیلی از آثار به آنها پرداخته ام و این ایده ها از فضای مجازی، جامعه و اتفاقاتی که پیرامونش رخ می دهد، شکل می گیرد. البته که هر اتفاقی در جامعه جذابیتف امکان دراماتیزه شدن ندارد ولی موضوع این فیلم دراماتیک بود و به همین علت آن را به فیلم سینمایی تبدیل کردیم.

کارگردان فیلم سینمایی آبنبات چوبی بیان کرد: من تنها تهیه کننده ای هستم که به صورت مستقل و مستمر فعالیت دارد. ما تهیه کننده در بخش خصوصی زیاد داریم ولی به صورت مستمر که هر سال با پول شخصی بدون اینکه اسپانسر و یا وام دهنده داشته باشد و از جیب شخصی و متکی به اکران و گیشه به تهیه و فراوری فیلم بپردازد، نداریم.

وی ادامه داد: در اکران های نوروزی آثار بخش خصوصی هم به چشم می خورد ولی مستمر نیستند یا نهادهای دولتی هستند یا این آثار سرمایه گذاری دارند که تهیه کننده خودش سرمایه ای نگذاشته است.

کارگردان فیلم سینمایی مستانه اعلام کرد: سال گذشته فیلم سینمایی تکخال را روی پرده سینما داشتم در واقع طی دو سال همه گیری ویروس کرونا که سینما با بحران زیادی روبرو شد فیلم های زن ها فرشته اند و تکخال را برای باز بودن درب سینما و روشن نگه داشتن چراغ آن اکران کردم و در پی برگشت هزینه نبودم.

تهیه کننده فیلم سینمایی زندگی خصوصیدر سرانجام گفت: دوستان در شورای صنفی برای اکران قدغن در نوروز 1401 تاکید کردند وگرنه آمادگی برای اکران قدغن نداشتم و خیلی طالب اکران در نوروز نبودم البته که فکر می کنم با توجه به موضوع فیلم، مخاطبان از آن استقبال خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرحبخش: خیلی طالب اکران قدغن در نوروز نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرحبخش: خیلی طالب اکران قدغن در نوروز نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید