2 کشته و 5 مصدوم در برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/اصفهان مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان اطلاع داد و گفت: در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند و 2 نفر جان خود را از دست دادند.

2 کشته و 5 مصدوم در برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان

غفور راستین، اظهار کرد: بامداد امروز (دوشنبه-10 آبان ماه) یک دستگاه سمند و خاور متعاقب واژگونی کامیون بنز تک با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در محور نایین به اردستان، 10 کیلومتری ظفرقند، گفت: در این حادثه 4 مرد 30 تا 40 ساله و یک کودک 9 ساله مصدوم شدند.

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان از فوت یک زن 40 ساله و یک مرد 30 ساله در این حادثه اطلاع داد و اضافه کرد: دو آمبولانس 115 و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کردند.

بعلاوه رئیس مرکز فوریت های پزشکی اردستان به وبلاگ جناب خان گفت: حادثه تصادف ساعت 00:03 بامداد رخ داد که ابتدا یک دستگاه کامیون دچار واژگونی می گردد که 2 مصدوم برجای می گذارد و پس از آن یک دستگاه خاور جهت مشاهده واژگونی و یاری رسانی به مصدومان کنار جاده توقف می نماید که ناگهان یک دستگاه خودرو سواری سمند به شدت به کامیون خاور برخورد می نماید.

جواد مطیعی تاکید نمود: در گذشته نیز شاهد ازدحام در حوادث مختلف تصادف و آتش سوزی ها بودیم که از شهروندان می خواهیم از ازدحام و ایستادن بی جا در محل تصادفات و سایر حوادث خودداری نمایند؛ چرا که توقف بی جای افراد در محل حادثه تصادفِ کوچک منجر به وقوع تصادف بزرگی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "2 کشته و 5 مصدوم در برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کشته و 5 مصدوم در برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید