تارتار: قضاوت خورشیدی بی نقص بود، داور چهارم به اجرای عدالت یاری کرد، تیم های من سخت گل می خورند

به گزارش وبلاگ جناب خان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، داور چهارم ملاقات تیمش مقابل سایپا به اجرای عدالت در این بازی یاری نموده است.

تارتار: قضاوت خورشیدی بی نقص بود، داور چهارم به اجرای عدالت یاری کرد، تیم های من سخت گل می خورند

به گزارش وبلاگ جناب خان، مهدی تارتار پس از رجحان 2 بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل سایپا در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم در یک بازی سخت و نفسگیر سه امتیاز را به دست بیاوریم. این برد را به مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تقدیم می کنم که از نظر روحی به ما یاری کرد، همچنین به کارگران زحمتکش این مجموعه.

وی اضافه کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه ابتدایی مسلط بودیم، اما یک ربع آخر نیمه اول را از دست دادیم. دروازه بان مان خوب عمل کرد تا در یک صحنه گل نخوریم. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و چندین موقعیت داشتیم که متأسفانه به دلیل کم دقتی و عدم تمرکز یکی از مهاجمان مان از دست دادیم. در نهایت صاحب پنالتی شدیم و به رجحان رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از قضاوت این ملاقات گفت: باید تشکر ویژه از گروه داوری داشته باشیم. اشکان خورشیدی قضاوت بی نقصی داشت و خیلی سلامت کارش را پیش برد. داور چهارم هم به اجرای عدالت یاری کرد. روزی در اصفهان پنالتی ما را به حق برگرداندند که تشکر کردیم. یک روز هم در مشهد پنالتی به حق ما را برگرداندند که اعتراضی آنچنانی نکردیم و کارهای امروز را ضمن احترام به کادر فنی سایپا نکردیم. خدا را شکر گروه داوری در اجرای عدالت سهیم بود. امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم و پیکان را به صندلی خوب در انتها فصل برسانیم.

تارتار در خصوص بهتر شدن دفاع تیمی پیکان توضیح داد: در سال هایی که کار نموده ام، همواره تیم هایم سخت گل می خورند. اصول دفاعی مهم است، هر چند می دانم همه بازیکنان دوست دارند گل بزنند، اما در دفاع کردن تنبلی می نمایند. اول فصل روی اشتباهات خط دفاع خیلی گل می خوردیم. هر چقدر زمان گذشت با سیستم های متنوعی بازی کردیم. خوبی اش این است که تیم های دیگر نمی توانند بررسی مان نمایند. در جهان، رئال مادرید یک بار سیستم 2-5-3، یک بار 2-4-4، بار دیگر 3-3-4 و یا ... بازی می نماید. باید از فوتبال روز جهان الگو بگیریم. هر شب وقت می گذاریم، بازی ها را می بینیم و تاکتیک ها را در می آوردیم. باید از صداوسیما هم تشکر کنم که بازی های اروپایی را پخش می نماید. باید سخت کوشش کنیم تا ثمره اش را ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: قضاوت خورشیدی بی نقص بود، داور چهارم به اجرای عدالت یاری کرد، تیم های من سخت گل می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: قضاوت خورشیدی بی نقص بود، داور چهارم به اجرای عدالت یاری کرد، تیم های من سخت گل می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید