کاخ سفید برای جبران خسارات کرونا چقدر پول می خواهد؟

به گزارش وبلاگ جناب خان، ایرنا نوشت: کاخ سفید خواهان تصویب بودجه اضطراری 850 میلیارد دلاری برای جبران زیان مالی ناشی از شیوع کرونا در آمریکاست.

کاخ سفید برای جبران خسارات کرونا چقدر پول می خواهد؟

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاریفرانسه از واشنگتن، منابع آگاه اعلام کردند که انتظار می رود مقوله کاهش مالیات حقوق بگیران و یاری 50 میلیارد دلاری به شرکت های هواپیمایی زیان دیدهآمریکا، در این بسته مطالباتی گنجانده گردد.

این بسته که مضاف بر 100 میلیارد دلار بودجه درنظر گرفته شده برای مزایای بیکاری و مرخصی استعلاجی باحقوق است، جدای از برنامه فوق العاده 700 میلیارد دلاری معروف به TARP است که به منظور نجات سیستم بانکی در جریان بحران مالی دنیای سال 2008 معین شده است.

انتظار می رود که استیون منوچین وزیر خزانه داریآمریکا بسته جدید را به جمهوریخواهان سنا تحویل دهد.

رهبران جمهوریخواه هفته گذشته بسته پیشنهادی دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا را رد کردند. از آن موقع به بعد، خسارات وارده به شرکت هایی که مجبور شده اند به دلیل شیوع کرونا فعالیت شان را تعطیل نمایند و همچنین ایالت های تحت قرنطینه، افزایش یافته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خواهان کاهش یا تعلیق مالیات های کسر شده از چک حقوقی همه آمریکایی ها حداقل تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

اما دموکرات ها و کارشناسان مسائل مالی می گویند تمرکز بر مالیات حقوق بگیران، باعث نادیده گرفته شدن کارگران اخراجی، از کار بیکار شدگان افرادی می گردد که به طور ساعتی حقوق دریافت می نمایند.

براساس آماری که خبرگزاری رویترز در روز سه شنبه منتشر کرد، بیش از 182 هزار و 260 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده و 7 هزار و 165 تن جان خود را از دست داده اند. به غیر از چین، این بیماری در 161 کشور شایع شده است.

2323

منبع: خبرآنلاین

به "کاخ سفید برای جبران خسارات کرونا چقدر پول می خواهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید برای جبران خسارات کرونا چقدر پول می خواهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید