چین برای شناسایی منشا ویروس کرونا همکاری می نماید

به گزارش وبلاگ جناب خان، رئیس سازمان جهانی بهداشت می گوید: با نخست وزیر چین درباره شناسایی منشأ کووید-19 صحبت نموده است.

چین برای شناسایی منشا ویروس کرونا همکاری می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ جناب خان به نقل از رویترز، ، تدروس ادهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت می گوید: با نخست وزیر چین درباره شناسایی منشأ کووید-19 صحبت نموده است.

سازمان جهانی بهداشت سال گذشته گروه مشاوره علمی برای منشاء عوامل بیماریزای نو (SAGO) را تأسیس کرد و از چین خواست تا داده های خام را برای یاری به هر گونه تحقیقات نو ارائه دهد. چین با استناد به قوانین حفظ حریم خصوصی بیمار، آن را رد کرد.

چین به طور مداوم ادعاهایی مبنی بر نشت ویروس از یک آزمایشگاه تخصصی در شهر ووهان، جایی که کووید 19 برای اولین بار در سرانجام سال 2019 شناسایی شد، رد نموده است.

مطالعه مشترک چین و WHO که سال گذشته منتشر شد، نظریه مبنی بر منشأ کووید-19 در آزمایشگاه را رد کرد و گفت که محتمل ترین فرضیه این است که ویروس انسان را به طور طبیعی، احتمالاً به وسیله حیات وحش، آلوده نموده است.

نوامبر گذشته، چین اعلام نمود که گزارش ایالات متحده مبنی بر اینکه این بیماری همه گیر از یک آزمایشگاه سرچشمه گرفته غیرعلمی بوده و هیچ اعتباری ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "چین برای شناسایی منشا ویروس کرونا همکاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای شناسایی منشا ویروس کرونا همکاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید