همه چیز درباره ویزای دبی

به گزارش وبلاگ جناب خان، اطلاعات جامع برای دریافت ویزای دبی

اگر تا به حال به کشور دیگری سفر کرده باشید و ویزای توریستی گرفته باشید می دانید که ویزای توریستی هر کشور را سفارت آن کشور صادر می کند اما امارت متحده عربی برخلاف کشورهای دیگر است و سفارت آن، نقشی در صدور ویزا ندارد بلکه ویزا از طریق اداره مهاجرت و وزارت کار صادر می شود. با خبرنگاران همراه باشید تا با جزییات بیشتر از ویزای دبی آشنا شوید:

همه چیز درباره ویزای دبی

سفر توریستی به دبی و اخذ ویزا

اگر بخواهید به دبی سفر کنید، لازم نیست تا خیلی دردسر بکشید چون گرفتن ویزای آن راحت است و کارگزاران زیادی آن را انجام می دهند.

یکی از خوبی های آن این است که به خاطر نبودن سفارت، لازم نیست حتما خودتان برای گرفتن ویزای دبی حضور داشته باشید چون مصاحبه ای در کار نیست. کافی است مدارکتان را کامل کنید و پول لازم را پرداخت کنید.

ویزای دبی معمولا دو هفته ای است و تا 1 ماه اعتبار دارد. اگر بخواهید بیشتر بمانید، می توانید درخواست ویزای 1 ماهه تا 3 ماهه را کنید. هزینه ویزا کاملا بستگی به مدت اقامت شما دارد و در نتیجه فرق دارد.

چه مدت طول می کشد تا ویزای امارات بگیریم؟

ویزای امارات در دو نوع عادی و اضطراری گرفته می شود. دریافت ویزای عادی معمولا 7 روز کاری و ویزای اضطراری حدود 3 روز کاری زمان می برد.

به چه مدارکی برای گرفتن ویزا نیاز داریم؟

1- اسکن رنگی دقیق و کامل از دو صفحه اول پاسپورت

2- اسکن رنگی از یک قطعه عکس

3- یادتان باشد در صورتی که قصد دارید تا بیشتر از 14 روز در امارات بمانید، باید حتما برای ویزای طولانی تر اقدام کنید چرا که اقامت در دبی حتی اگر فقط 1 روز بیشتر از مدت زمان اعتبار ویزایتان باشد، بر خلاف قوانین امارت متحده عربی است و جرم محسوب می شود. در این شرایط مجبور می شوید علاوه بر اینکه هزینه نقدی نیمه سنگینی بپردارید، دردسرهای قانونی و پیگردهای آن را هم متحمل شوید.

ویزای کار

معمولا از طریق شرکتی که شما را استخدام کرده باید اقدام شود . این ویزا به شما امکان اقامت 3 ساله در دبی را می دهد و برای کارکردن باید این نوع ویزا را داشته باشید . (در حال حاضر گرفتن این نوع ویزا برای ایرانیان مشکل است و بستگی به محل کار دارد .البته غیر ممکن نیست.)

منبع: الی گشت

به "همه چیز درباره ویزای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ویزای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید