نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد ، خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند

به گزارش وبلاگ جناب خان، دانشگاه علم و صنعت طی اطلاعیه ای نحوه فعالیت این دانشگاه در هفته جاری را گفت.

نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد ، خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ جناب خان، ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران با توجه به محدودیت های جدید اعلامی توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نامه شماره 189951/و مورخ 99/9/7 وزیر علوم تحقیقات و فناوری، اطلاعیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

1- ضمن اعلام تعطیلی فعالیت های حضوری دانشگاه در بازه زمانی 99/9/8 لغایت 99/9/14 مدیران واحد ها ضروری است به نحوی برنامه ریزی کنند که کلاس های آموزشی و جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی انجام پذیرد. بدیهی است کلیه برنامه ها و فعالیت های ضروری دانشگاه به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی پرسنل دانشگاه کمافی السابق ادامه می یابد.

2- اقدامات ضروری پشتیبانی بخصوص پشتیبانی از سامانه های مجازی و مرکز فاوای دانشگاه ضروری است با برنامه ریزی مناسب بدون هر گونه وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی پژوهشی و فناوری دانشگاه اجرا گردد و کلیه درخواست های دانشجویی که به وسیله ایمیل به کارشناسان مربوطه ارسال می گردد به صورت الکترونیکی پیگیری گردد.

3- با توجه به اینکه تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام تحقیقات ضروری در خوابگاه های دانشگاه ساکن می باشند، پشتیبانی های رفاهی دانشجوئی خوابگاه ها با حضور حداقل نفرات برنامه ریزی گردد. بدیهی است اسکان جدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها به بهبود شرایط و کاهش محدودیت ها که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد موکول می گردد.

4- محدودیت های هفته آینده مشمول نیرو های شرکتی دانشگاه نیز می باشد و فعالیت های پشتیبانی ضروری شرکت های مذکور به صورت شیفتی با حداقل نیرو انجام خواهد شد و مدیران شرکت های یاد شده، می بایست با برنامه ریزی لازم برای فعالیت های فوق، برنامه حضور نیرو های شیفتی مربوطه برای بازه زمانی مذکور را به امور خدمات و پشتیبانی ارسال تا پس از آنالیز و جمعبندی توسط معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع و اخذ تأییدیه از رئیس محترم دانشگاه مطابق برنامه مذکور اقدام کنند.

بدیهی است کلیه افرادی که حضورشان در دانشگاه مجاز شمرده می گردد، ضروری است پروتکل های بهداشتی را به دقت و به صورت کامل اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد ، خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری اعلام شد ، خوابگاه ها پذیرش جدید ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید