نامداری: اگر از تیم امید حمایت گردد می توانیم به المپیک برویم، رابطه خوبی با استیلی داریم

به گزارش وبلاگ جناب خان، هافبک تیم فوتبال امید کشورمان می گوید که در صورت حمایت از این تیم، احتمال راهیابی به المپیک هست این تیم اعتماد به نفس بالایی دارد.

نامداری: اگر از تیم امید حمایت گردد می توانیم به المپیک برویم، رابطه خوبی با استیلی داریم

به گزارش وبلاگ جناب خان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید نامداری در مورد اردوی تیم المپیک گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در تهران شروع نموده ایم. شرایط زمین تمرین پژوهشگاه و همچنین هتل تیم بسیار خوب است. همچنین شادابی و همدلی خوبی بین بچه ها وجود دارد که قطعاً این مسائل می تواند به تیم یاری کند.

هافبک تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به حضور حمید استیلی روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی گفت: آقای استیلی از مدت ها پیش در کنار تیم امید بوده اند و بچه ها رابطه بسیار خوبی با او دارند. خوشبختانه خیلی از بازیکنان ما در لیگ برتر ثابت بازی می نمایند و حتی برخی از بچه ها لژیونر شده اند. اعتماد به نفس لازم بین بچه ها وجود دارد و باور داریم که می توانیم این حریفان را شکست بدهیم.

نامداری ادامه داد: شک ندارم اگر از تیم امید حمایت گردد و روحیه و انگیزه لازم بین بچه ها به همین شکل وجود داشته باشد، می توانیم از این گروه صعود کنیم و حتی به المپیک راه یابیم. همین همدلی و اعتماد به نفس رمز موفقیت ماست و می تواند به بهترین شکل باعث موفقیت تیم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامداری: اگر از تیم امید حمایت گردد می توانیم به المپیک برویم، رابطه خوبی با استیلی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامداری: اگر از تیم امید حمایت گردد می توانیم به المپیک برویم، رابطه خوبی با استیلی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید