میزبانی خوب کرمان در کلاس مربیگری سطح دو فوتسال آسیا

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کلاس مربیگری سطح دو آسیا به میزبانی کرمان بعد از لول تری، یکی از بالاترین کلاس های فوتسال آسیاست که از لحاظ کیفی خیلی خوب برگزار گردید.

میزبانی خوب کرمان در کلاس مربیگری سطح دو فوتسال آسیا

به گزارش خبرنگار ، ابوالقاسم عارفیان، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا که در سالن اجتماعات هتل کاخ کرمان برگزار گردید، به پروسه طولانی مدت برگزاری کلاس های آموزشی فدراسیون فوتبال اشاره نمود و گفت: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تمام کلاس های مختلف فوتبال، فوتسال، ساحلی، بدن سازی و دروازه بانی را در سرتاسر ایران رصد، راهنمایی، کنترل و نظارت می نماید و برای برگزاری یک کلاس باید از ماه ها قبل کارهایش انجام گردد که این کار خیلی سختی هم برای فدراسیون و هم برای استان است.

او با ابراز خرسندی از عملکرد عالی هیئت استان کرمان در برگزاری این دوره آموزشی، قرایی، رئیس این هیئت را انسانی شریف، آرام، متواضع و مهربان خواند و اضافه کرد: من طی یک هفته دوره آموزشی شیفته اخلاق، مرام و رفتار وی شدم.

عارفیان توضیح داد: این کلاس بعد از لول تری، یکی از بالاترین کلاس های فوتسال آسیا بود که از لحاظ کیفی خیلی خوب برگزار گردید.

او رضایت خود را از عملکرد شرکت نمایندگان در دوره اعلام نمود و بیان داشت: از وضعیت دوستان راضی هستم و امیدوارم آن ها بتوانند مواردی که در کلاس آموختند را در باشگاه ها و تیم هایشان اجرا نمایند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "میزبانی خوب کرمان در کلاس مربیگری سطح دو فوتسال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی خوب کرمان در کلاس مربیگری سطح دو فوتسال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید