قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد، صادرات گوشت قرمز حل نشود قاچاق افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان تاکید نمود کە در استان کردستان قاچاق سازمان یافتە وجود ندارد و اگر فعالیتی در این بخش وجود دار صرفا در جهت تامین معیشت روزمرە است.

قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد، صادرات گوشت قرمز حل نشود قاچاق افزایش می یابد

بهمن مرادنیا (27 فروردین) در نخستین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن تقدیر از کوشش های صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا، اظهار کرد: در استان کردستان چیزی به نام قاچاق سازمان یافته وجود ندارد و فعالیت در این بخش صرفا جهت تامین معیشت و زندگی روزمره است.

وی اضافه کرد: اگر دستورالعملی برای مبارزه با قاچاق صادر می گردد بعضی دستگاه ها برای اینکه خود مظان اتهام قرار نگیرند آن را بە سخت ترین شیوە اجرا می نمایند.

مرادنیا ذکر کرد: گاها پروندەهایی در استان برای قاچاق تشکیل شده کە ارزش آن بیش از یک میلیون تومان نیست و ما با درگیر کردن دستگاه های مختلف در رسیدگی بە آن بیش از 10 برابر آن هزینە می کنیم و موجب ایجاد زحمت برای مردم می شویم کە این رویە باید اصلاح گردد.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکە در شرایط مالی کنونی باید مراعات حال مردم را کرد، گفت: قاچاق و احتکار تعاریف و مصادیق معین و خاص خود را دارد و باید هموارە بر اساس آن مصادیق کار کرد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری برای صادرات دام و گوشت قرمز تاکید نمود و اضافه کرد: اگر موضوع مربوط بە صادرات گوشت قرمز را حل نکنیم حتما میزان قاچاق افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: فراوری نمایندگان گوشت قرمز استان در حال زیان دهی هستند و اگر تعادل بین فراوریات حفظ نگردد در شش ماە آیندە ما مجددا با کمبود گوشت قرمز در بازار مواجە خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد، صادرات گوشت قرمز حل نشود قاچاق افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاچاق سازمان یافتە در کردستان وجود ندارد، صادرات گوشت قرمز حل نشود قاچاق افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید