روز سخت سیدجلال و شجاع در تبریز ، دفاع نصفه و نیمه

به گزارش وبلاگ جناب خان، در تبریز کار شجاع و سیدجلال دشوارتر از همیشه خواهد بود چرا که ضمن پوشش قلب دفاع باید چهارچشمی مراقب مدافعان کناری شان هم باشند.

روز سخت سیدجلال و شجاع در تبریز ، دفاع نصفه و نیمه

به گزارش وبلاگ جناب خان ، با اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده، خط دفاعی این تیم در تبریز دو تغییر عمده نسبت به بازی های قبل خواهد داشت و برانکو ایوانکوویچ مجبور است ترکیبی تازه را به میدان بفرستد. با مصدومیت شایان مصلح و سیامک نعمتی که به نظر می رسد هیچکدام شانسی برای بازی کردن ندارند، احتمالا محسن ربیع خواه و آدام همتی در چپ و راست خط دفاع بازی خواهند کرد.

البته ربیع خواه دو فصل پیش بارها در این پست بازی نموده و با نقش مدافع چپ خیلی هم غریبه نیست اما آدام را فقط در تمرینات در دفاع راست دیده ایم و چند باری هم که به میدان رفته، نقش هافبک را بازی نموده است. هر چند برانکو برای این پست یک گزینه دیگر هم دارد: شاهین عباسیان. مدافعی که سه فصل پیش از فولاد به پرسپولیس آمد و در این مدت چند بار او را رو نیمکت نشاندند اما هرگز بازی ننموده است. البته این بازیکنی که ما بی تجربه و ناپخته می خوانیمش سابقه حضور در تیم های ملی جوانان و امید را داشته و پتانسیل فنی بالایی دارد اما آیا به لحاظ روحی هم آنقدر قوی هست که اگر به یکباره در یک بازی سخت خارج از خانه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد، بتواند همه توانایی هایش را به نمایش بگذارد؟

در پاسخ به چنین پرسشی شاید به این نتیجه برسیم که احتمالا آدام همتی را در دفاع راست بازی می دهد و ربیع خواه را می فرستد به دفاع چپ. هر چند این انتخاب هم از سخت های کار دو مدافع میانی پرسپولیس کم نخواهد کرد چرا که ربیع خواه هنوز به فرم ایده آل بدنی نرسیده و بعد از مدت ها قرار است در دفاع چپ بازی کند و آن طرف هم آدام همتی برای نخستین بار به عنوان مدافع راست به میدان می رود.

در این شرایط کار برای شجاع و سیدجلال بسیار سخت خواهد بود چرا که ضمن پوشش قلب دفاع باید چهارچشمی مراقب مدافعان کناری شان هم باشند تا مبادا ناهماهنگی چهار نفر که قرار است برای نخستین بار در یک خط کنار هم بازی نمایند، پرسپولیس را به دردسر بیندازد.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی

به "روز سخت سیدجلال و شجاع در تبریز ، دفاع نصفه و نیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سخت سیدجلال و شجاع در تبریز ، دفاع نصفه و نیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید