جزییات جلسه آنالیز صلاحیت مونسان و حاجی میرزایی

به گزارش وبلاگ جناب خان، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه علنی مجلس برای آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی را تشریح کرد.

جزییات جلسه آنالیز صلاحیت مونسان و حاجی میرزایی

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با وبلاگ جناب خان، اظهار کرد: در جلسه علنی فردا سه شنبه مجلس، صلاحیت آقایان مونسان و حاجی میرزایی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت که البته به ترتیب حروف الفبا ابتدا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، و سپس وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری صلاحیتشان در مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز حضور رئیس جمهور در جلسه آنالیز صلاحیت دو وزیر پیشنهادی قطعی نیست، اعلام کرد: در صورتی که آقای روحانی در این جلسه حضور پیدا کند 30 دقیقه فرصت صحبت دارد و دو موافق و دو مخالف نیز هر کدام 15 دقیقه وقت دارند که بخشی یا تمام وقت خود را می توانند به یک نفر بدهند و وزیر هم 30 دقیقه فرصت دفاع از خود را دارد.

یوسف نژاد در خاتمه با بیان این که آنالیز صلاحیت هر وزیر پیشنهادی یک ساعت و نیم به طول می انجامد، اعلام کرد: اگر نمایندگان در حین جلسه سوالی داشته باشند رئیس مجلس آن را به وزیر پیشنهادی برای ارائه توضیحات می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزییات جلسه آنالیز صلاحیت مونسان و حاجی میرزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات جلسه آنالیز صلاحیت مونسان و حاجی میرزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید