دستور معاون مالی رئیس جمهور برای برطرف معطلی در مرز باشماق

به گزارش وبلاگ جناب خان، معاون مالی رئیس جمهور گفت: عدم معطلی و حل مسائل مرز باشماق هدف ماست چراکه این مرز از نظر استراتژیک اهمیت بالایی داشته و به دلیل ارتباطات با عراق و اقلیم کردستان، می تواند ظرفیت چند برابری داشته باشد.

دستور معاون مالی رئیس جمهور برای برطرف معطلی در مرز باشماق

به گزارش گروه مالی وبلاگ جناب خان، محمد نهاوندیان معاون مالی رئیس جمهور صبح امروز در سی و چهارمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در این شهر برگزار گردید، در کارگروه مرز و گمرک، هدف از سفر به استان کردستان را آنالیز تحقق مصوبات و توافق های انجام شده در کارگروه ها، رسیدگی در مرکز و دستیابی به آن ها عنوان نمود.

وی اضافه نمود: عدم معطلی و حل مسائل مرز باشماق هدف ماست چراکه مرز باشماق از نظر استراتژیک اهمیت بالایی داشته و به دلیل ارتباطات با عراق و اقلیم کردستان، می تواند ظرفیت چند برابری داشته باشد.

معاون مالی رئیس جمهور مدیریت واحد مرزی را مناسب دانست و گفت: تحقق مدیریت واحد در مرز کردستان باید در استان و مرکز دنبال گردد.

وی در پاسخ به درخواست توجه ویژه به مرز های استان و تخفیفات آن شرح داد: اگر با تخفیف در مرز های کردستان مزیت ویژه ای ایجاد گردد، حتماً این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی تاکید نمود: باید بحث تجارت به عنوان یکی از مزیت های اصلی توسعه استان در نظر گرفته گردد تا همه موارد در شمول آن قرار گرفته و همه اقدامات بر محور توسعه تجاری کردستان تاکید گردد.

معاون مالی رئیس جمهور مرز سیران بند را حائز اهمیت بالا دانست و توضیح داد: باید جلسات کارگروه مرز و گمرک ادامه داشته و گزارش رصد و تحقق مصوبات جلسات ماهانه ارسال گردد.

نهاوندیان در مورد ساخت نمایشگاه بین المللی سنندج اظهار کرد: با مدیریت اتاق استان و ایران، عملیات ساختمانی نمایشگاه شروع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستور معاون مالی رئیس جمهور برای برطرف معطلی در مرز باشماق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور معاون مالی رئیس جمهور برای برطرف معطلی در مرز باشماق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید