ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای حضور در کارآزمایی بالینی واکسن برکت

به گزارش وبلاگ جناب خان، داوطلبان حضور در مطالعات بالینی واکسن برکت (12 تا 18 ساله ها) می توانند به وسیله تماس با سامانه 4030 دراین کارآزمایی حضور پیدا نمایند.

ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای حضور در کارآزمایی بالینی واکسن برکت

به گزارش وبلاگ جناب خان، حامد حسینی، مدیر اجرایی کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: داوطلبان حضور در مطالعات بالینی واکسن برکت (12 تا 18 ساله ها) می توانند ازطریق تماس با سامانه 4030 دراین کارآزمایی حضور پیدا کنند.

مسئول اجرای کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت با اعلام این خبر اضافه کرد: از هفته پایانی آبان ماه سال جاری پس از صدور مجوز وزارت بهداشت، مطالعات بالینی واکسن برکت بر روی داوطلبان 12 تا 18 ساله در تهران شروع شد که در فاز اول به 60 داوطلب واکسن تزریق می گردد.

حسینی اضافه کرد: در فاز دوم و طبق پروتکل تعریف شده، 440 داوطلب دیگر باید واکسن برکت و واکسن مقایسه ای را دریافت کنند که از امروز داوطلبان عزیز می توانند ازطریق تماس با سامانه 4030 و ورود به قسمت واکسن کوو ایران برکت، نسبت به ثبت نام در مطالعات اقدام کنند.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:با توجه به بازگشایی مدارس و شرایط اپیدمی ویروس کووید و برطرف نگرانی والدین، تمام افرادی که دراین مطالعات شرکت می کنند حتما واکسن کرونا دریافت می کنند و برخلاف مطالعات بالینی بزرگسالان از پلاسیبو یا واکسن نما استفاده نخواهد شد.

وی در مورد شرایط افرادی که می توانند در این مرحله داوطلب شوند، گفت: همه افراد 12 تا 18 سال که تا به امروز سابقه واکسیناسیون کووید19 نداشتند و هیچ نوع واکسن کرونایی دراین مدت تزریق نکردند میتوانند با 4030 تماس بگیرند.

حسینی اضافه کرد: کارشناسان ما با داوطلبان تماس می گیرند و سوالات و معاینات تکمیلی را انجام میدهند و در مورد مراحل و زمان انجام تزریق به آن ها اطلاعات لازم را ارئه میکنند.

وی در مورد محل انجام مطالعات نیز گفت:کارآزمایی بالینی واکسن برکت در تهران انجام میگردد و لذا همه افرادی که در تهران و شهر های اطراف و به طور کل افرادی که امکان تردد به تهران دارند، می توانند داوطلب این مرحله از مطالعات برکت شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای حضور در کارآزمایی بالینی واکسن برکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای حضور در کارآزمایی بالینی واکسن برکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید