ایران زیبای ما (

به گزارش وبلاگ جناب خان، با هم عکسهای زیبا از گوشه و کنار ایران قشنگ مان ببینیم و جانمان تازه گردد.

ایران زیبای ما (

ایران ما روی نقشه جغرافیا شکل گربه است. گربه ای که روی دست های خود نشسته و دنیا را نظاره می نماید. در بعدازظهر روز تعطیل، با صفحه گردشگری وبلاگ جناب خان همراه باشید تا با هم به سرتاسر این گربه زیبا سفر کنیم و عکسهای زیبا از گوشه و کنار ایران عزیزمان ببینیم.

ویدئویی از آبشارهای زیبای ایران:

یک موزه فاخر!

این تصویر، بخشی از موزه هنرهای ملی در تهران است. این موزه در محدوده میدان بهارستان واقع شده و گنجینه ارزشمندی از هنرهای ایرانی را در خود جای داده است.

تهران زیباست

این عکس متعلق به یک کشور خارجی نیست. بلکه تصویری زیبا از غروب خیابان نسلون ماندلا در تهران است. این خیابان به نام های خیابان آفریقا و جردن نیز شناخته می گردد.

جاده رویایی

جاده رویایی اسالم به خلخال. عکسهای زیبا جاده اسالم به خلخال، همواره حال آدم را خوب می نماید. فرقی ندارد بهار باشد یا چشم اندازی پاییزی!

روستایی با شهرت بین المللی

اهالی روستای زیبای ابیانه همچنان طبق رسوم کهن خود با لباس های سنتی در سطح روستا تردد می نمایند. در این تصویر، گردشگری را می بینید که با اشتیاق مشغول عکاسی از بومیان روستا است.

شما صدف خورده اید؟

این عکس زیبایی از صدف های خوراکی است که از سواحل خلیج فارس صید می گردد. بومیان هرمزگان از این صدف به عنوان ماده غذایی استفاده می نمایند. قسمت بیرونی صدف ها نیز برای ساخت صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

هتل کاروانسرای باشکوه عباسی

اینجا هتل شاه عباسی اصفهان است. این مکان در اصل کاروانسرایی قدیمی بوده که امروزه به هتلی مجهز و پنج ستاره تبدیل شده است. این هتل در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است.

ساحل مریخی! جل الخالق

اینجا ساحل مریخی هرمزگان است. شکل منحصر به فرد عارضه های این ساحل برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است.

این عشایر دوست داشتنی

تصویری بسیار زیبا از چیدن پشم گوسفندان. پسرک عشایر با ابزار سنتی، مشغول چیدن پشم گوسفندی از گله است. از پشم گوسفند برای بافتن قالی و سایر زیراندازهای سنتی استفاده می گردد.

تخت جمشید، شکوه ایران باستان

عکسهای زیبا از تخت جمشید، همواره روی بروشورهای تبلیغاتی ایران برای گردشگران خارجی دیده می گردد. تخت جمشید در اطراف شیراز واقع شده است و یکی از جذاب ترین مقاصد سفر به ویژه برای خارجی ها است.

این پارچه ها طبیعی است!

شَعربافی یکی از هنرهای سنتی کاشان به شمار می رود. پارچه هایی که از این نوع نساجی سنتی تهیه می گردد، ضد حساسیت هستند. چون با الیاف طبیعی بافته می شوند. از این پارچه ها برای طراحی پوشاک به سبک ایرانی استفاده می گردد.

منبع: پیام دلتا

به "ایران زیبای ما (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران زیبای ما ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید