اولیانوف: بن بستی وجود ندارد، تماس ها ادامه می یابد

به گزارش وبلاگ جناب خان، میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد که بن بستی در مذاکرات وین در کار نیست.

اولیانوف: بن بستی وجود ندارد، تماس ها ادامه می یابد

اولیانوف گفت: می دانید که مذاکره نمایندگان اروپایی هفته پیش رفتند و سایرین هم شاید چنین کاری نمایند. ما با یکدیگر در ارتباط خواهیم بود.

وی تاکید نمود: حداقل می توانم به شما بگویم که ما هوادار خاتمه زودهنگام مذاکرات هستیم. یک بار دیگر تکرار می کنم که نتیجه گیری در این مذاکرات فقط به روسیه بستگی ندارد، دیگرانی هم هستند که برای حل وفصل مسائل خودشان احتیاج به زمان دارند.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه نیز در توییتی نوشت: وقفه اعلام شده در مذاکرات وین می تواند زمینه ساز حل موضوعات به جای مانده و بازگشت نهایی باشد. دستیابی به موفقیت در گفتگوها تمرکز اصلی همه طرف ها خواهد بود. هیچ عامل خارجی بر اراده مشترک ما برای حرکت به سمت یک توافق جمعی اثر نخواهد گذاشت.

پیشتر جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی توییتری ضمن اشاره به اینکه متن نهایی توافق آماده و بر روی میز است، اعلام نموده بود که مذاکرات وین به علت عوامل خارجی احتیاجمند وقفه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولیانوف: بن بستی وجود ندارد، تماس ها ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: بن بستی وجود ندارد، تماس ها ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید