انجام بیش از 21 هزار ماموریت امدادی هلال احمر در امسال

به گزارش وبلاگ جناب خان، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ماموریت های هلال احمر در حوزه های مختلف رشد داشته است، از انجام بیش از 21 هزار ماموریت امدادی در سال 1400 اطلاع داد.

انجام بیش از 21 هزار ماموریت امدادی هلال احمر در امسال

پیرحسین کولیوند با اشاره به اهم ماموریت های این جمعیت از نخستین روز سال 1400 تا روز 16 آذرماه گفت: طبق وظایف تعریف شده در قانون مدیریت بحران برای جمعیت هلال احمر و بعلاوه با توجه به شرایط کشور، جمعیت هلال احمر از ابتدای امسال تا روز 16 آذرماه 21 هزار و 417 ماموریت امداد و نجات انجام داده است.

وی اضافه کرد: مأموریت های اجرا شده در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 6.6 درصدی داشته که طی همین ماموریت ها به بیش از 83 هزار نفر از آسیب دیدگان حوادث مختلف امدادرسانی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جزئیات ماموریت های اجرا شده اعلام کرد: در جریان این ماموریت ها 12 هزار و 718 مصدوم و بیمار به وسیله ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سوانح جاده ای اتفاق افتاده در کشور، گفت: پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه روز در آمادگی کامل به سر می برند و تیم های مستقر در این پایگاه ها 2 هزار و 390 عملیات نجات فنی از ابتدای سال انجام داده اند که منجر به نجات 3 هزار و 420 مصدوم ناشی از تصادفات جاده ای شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند ضمن بیان این که در تیرماه بیشترین عملیات های امداد و نجات اجرا شده است، توضیح داد: در ماموریت های امداد و نجات، علاوه بر عملیات های نجات، خدمات اسکان اضطراری نیز به بیش از 47 هزار نفر از آسیب دیدگان و افراد در راه مانده ارائه شد تا حادثه دیدگان در منطقه ها امن، شرایط سخت را پشت سر گذارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انجام بیش از 21 هزار ماموریت امدادی هلال احمر در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بیش از 21 هزار ماموریت امدادی هلال احمر در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید