راهنمای سفر

گذر از جنگل مه آلود

مه تا نیمه درخت های جنگل پایین آمده و خزه ها از تنه درخت ها بالا رفته اند. جنگل تا بالا سبز پررنگ شده و در میان مه و سبزی تاریک تر از قبل است. دیگر چیزی در میانه جنگل پیدا نیست و از وسط جنگل فقط می گردد صدای بال زدن پرنده ها را شنید. هیچ کسی اینجا نیست،...

15 دی 1400

چرا باید یک بار هم که شده به مالاگا سفر کرد؟

مالاگا یکی از شهرهای مهم و زیبای بخش خودمختار اندلس است که حتما باید در برنامه سفر افرادی که قصد دارند از برترین مقاصد گردشگری جهان تماشا نمایند قرار بگیرد. از بنادر فوق العاده زیبا گرفته تا بافت قدیمی شهر و سواحل آرامش بخش و زیبا، مالاگا برای همه گردشگران...

15 دی 1400

مسائل روستائیان خاش مورد آنالیز نهاده شد

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال اجرای دستور فرماندار این شهرستان مبنی بر پاسخگویی و رسیدگی به مسائل مردم امروز مسائل ساکنان روستایی این بخش مورد آنالیز نهاده شد.

1 مرداد 1399

اعلام مراکز اقامتی آماده پذیرش بیماران

معاونت گردشگری کشور در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها، به منظور کاهش تردد، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دستورات جدیدی را به آن ها ابلاغ کرد.

7 اردیبهشت 1399

زیباترین راستا آبی دنیا: رود دوورو در پرتغال

مسافرت با کشتی کروز سفر دل نشینی است؛ تصور کنید این سفر در زیباترین جهت آبی دنیا باشد، لذت دوچندان خواهد شد. با یک گردشگر و خاطراتش از این سفر همراه باشید.

5 مهر 1398

رمزگشایی از بینی شکسته مجسمه های مصر

تحقیقاتی یک موزه در آمریکا نشان می دهد: شکسته شدن بینی مجسمه های مصر باستان اتفاقی یا در اثر فرسایش در طول زمان نبوده است.

7 تیر 1398

اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین گردشگری در قشم برگزار می شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان گفت: اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین‌گردشگری در قشم برگزار می‌شود.

21 مرداد 1397