مسائل روستائیان خاش مورد آنالیز نهاده شد

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال اجرای دستور فرماندار این شهرستان مبنی بر پاسخگویی و رسیدگی به مسائل مردم امروز مسائل ساکنان روستایی این بخش مورد آنالیز نهاده شد.

مسائل روستائیان خاش مورد آنالیز نهاده شد

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با وبلاگ جناب خان اضافه نمود: امروز با حضور میدانی به همراه مدیر آب و فاضلاب روستایی و دهیاران و شوراهای مربوطه از شبکه توزیع آب روستایی و معضلات روستاهای ناصرآباد، افتخار آباد، نجف آباد و روستای کلکلی بازدید انجام و دستورات لازم برای برطرف مسائل فوری حوزه تامین آب شرب مردم داده شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در فصل گرم سال هستیم و در ماه مبارک رمضان نیز نیاز به استفاده از آب شرب بالا بوده، از مسئولان خواسته شده که شبکه تامین آب شرب را تقویت و از طرفی دیگر مردم در حوزه مصرفی نیز صرفه جویی نمایند.

قلندرزهی گفت: در مباحثی که نیاز به خرید و تامین لوازم و حفر چاه و اجرا و اصلاح خط انتقال و اجرا و اصلاح شبکه باشد، باید کوشش کنیم، مسائل مردم به بهترین نحو حل شوند.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: در یک برنامه اولویت دار شناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره را در دستور کار داریم و امیدواریم با همکاری مسئولان و شوراها و دهیاران بتوانیم گام مهمی در حل مسائل مردم برداریم.

قلندرزهی اضافه نمود: سنجش و ارزیابی مسائل با حضور میدانی در نقاط روستایی و آشنا شدن از نزدیک با کمبود و نارسایی ها و ظرفیت ها قطعا تاثیر گذار بوده و در برنامه ریزی ها می تواند گره گشا باشد.

بخشدار مرکزی خاش گفت: توزیع عادلانه امکانات و ظرفیت ها و اعتبارات مورد توجه در دولت بوده و امیدواریم در برنامه های منسجم و اولویت دار بتوانیم بخش بزرگی از مسائل مردم را برطرف کرده و از مراجعات مردمی و وارد کردن هزینه سفر مردم از روستا به شهر و ادارات جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسائل روستائیان خاش مورد آنالیز نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل روستائیان خاش مورد آنالیز نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید