کیک برنج، این پدیده تازه دنیای رژیم را بهتر بشناسیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، دنیای رژیم و کاهش وزن همواره آن قدر شلوغ و پرهیجان است که بازار غذاهای رژیمی، هر چند سال یک بار با معرفی کردن خوراکی های تازه، سعی در ایجاد تنوع برای این دوره دارد. البته ناگفته نماند که معرفی این نوع خوراکی ها که ارزش غذایی زیادی دارد و به فرایند کاهش وزن یاری می نماید، می تواند در تغییر سبک زندگی موثر باشد. چند وقتی است که مصرف رایس کیک یا کیک برنج، بین افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند یا در پی کاهش وزن هستند، رواج یافته است .به همین منظور به آنالیز این خوراکی می پردازیم.

کیک برنج، این پدیده تازه دنیای رژیم را بهتر بشناسیم

رایس کیک چیست؟

رایس کیک، منبعی غنی از فیبر و کربوهیدرات و بعلاوه حاوی مقادیری از ترکیبات حیاتی مورد احتیاج در رژیم غذایی سالم است. رایس کیک یک میان وعده سریع و خوشمزه است و می توان از آن به اسم پیش غذا برای وعده های غذایی اصلی هم استفاده کرد.برای تهیه رایس کیک از برنج قهو ای و برنج سبوس دار استفاده می گردد. شما می توانید آن را با کره بادام زمینی ترکیب و یک میان وعده مجذوب کننده، کم کالری و سیرکننده برای خود درست کنید.

فواید رایس کیک

حفظ عملکرد سالم کبد

غنی از فیبر سودمند

برطرف مشکل یبوست به دلیل فیبر مفید

شما با مصرف این میان وعده، می توانید سطح ویتامین b بدن و قند خون خود را تنظیم و فیبر مورد احتیاجتان را دریافت کنید به همین خاطر است که با خوردن آن احساس سیری طولانی مدت خواهید داشت و دیرتر گرسنه می شوید. دلیل این که این اسنک در مدت کوتاهی بین افراد زیادی پرطرفدار شده همین احساس سیری است که به شما می دهد.

منبع: همگردی

به "کیک برنج، این پدیده تازه دنیای رژیم را بهتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیک برنج، این پدیده تازه دنیای رژیم را بهتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید