کاپیتان استقلال تاجیکستان: از پرسپولیس نمی ترسیم، فقط برای پیروزی به زمین می رویم

به گزارش وبلاگ جناب خان، کاپیتان تیم استقلال تاجیکستان گفت که اعضای این تیم، از شاگردان یحیی گل محمدی نمی ترسند و برای غلبه بر این تیم کوشش خواهند کرد.

کاپیتان استقلال تاجیکستان: از پرسپولیس نمی ترسیم، فقط برای پیروزی به زمین می رویم

به گزارش وبلاگ جناب خان و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، آلیشر جلیلوف درباره صعود استقلال تاجیکستان از گروه A لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: گروه بسیار دشواری داشتیم، اما خودمان را در هر مسابقه به خوبی نشان دادیم. به توانایی های مان برای موفقیت باور داشتیم و تمام توان خود را در زمین گذاشتیم. تجربه ای عالی برای ما بود و بسیار مسرور هستیم که با صعود به مرحله حذفی، هیجان را میان طرفداران و فوتبال تاجیکستان آوردیم.

وی درخصوص تقابل با الهلال و سبقت از این تیم با صدرنشینی گروه A اعلام نمود: مقابل یکی از پُرافتخارترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. پس از بازی اول که 3 بر یک شکست خوردیم، دستان خود را پایین نیاوردیم و با توان و تفکرات تازه وارد دومین مسابقه شدیم. ملاقات برگشت برای ما فوق العاده شد و با شایستگی پیروز شدیم، این پیروزی نقشی عظیم در صعود ما از گروه داشت.

کاپیتان استقلال تاجیکستان در خصوص مصاف با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی توضیح داد: به جدی ترین شکل آماده این مسابقه می شویم. احترام زیادی برای حریف خود قائل هستیم، اما از پرسپولیس نمی ترسیم. بازی خودمان را می کنیم و فقط برای پیروزی وارد زمین می شویم. فوتبال یک بازی قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد. پیش از این با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نخستین حضورمان تاریخ سازی کردیم و تمام کوشش خود را می کنیم که تا جای ممکن، به مراحل پایانی برسیم.

جلیلوف با تمجید از تماشاگران تیم استقلال تاجیکستان اعلام نمود: برترین طرفداران را داریم و آنها همواره از تیم حمایت می نمایند. آنها دوازدهمین بازیکن ما هستند و حمایت شان برای ما بسیار مهم است. از طرفداران می خواهم به خاطر ما به استادیوم بیایند و اعضای تیم استقلال هم برای مسروری آنها، تمام کوشش خود را خواهند کرد.

به گزارش وبلاگ جناب خان استقلال تاجیکستان از ساعت 19:30 روز سه شنبه هفته جاری، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در شهر دوشنبه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاپیتان استقلال تاجیکستان: از پرسپولیس نمی ترسیم، فقط برای پیروزی به زمین می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان استقلال تاجیکستان: از پرسپولیس نمی ترسیم، فقط برای پیروزی به زمین می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید