مدیرکل مدیریت بحران:هر 6 ماشین گرفتار در سیلاب رود دره پرند نجات پیدا کردند، خسارت جانی نداشتیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه سیلاب روددره بوستان مشاهیر شهرجدید پرند خسارت جانی نداشته است، گفت: هر 6 خودروی گرفتار در این حادثه نجات پیدا کردند.

مدیرکل مدیریت بحران:هر 6 ماشین گرفتار در سیلاب رود دره پرند نجات پیدا کردند، خسارت جانی نداشتیم

منصور درجاتی در گفت و گو با وبلاگ جناب خان، درباره انتشار اخباری مبنی بر وقوع سیل در شهر جدید پرند، شرح داد: به این حادثه سیل نمی توان گفت در حقیقت بعضا در پی افزایش دبی آب رودخانه ها، سیلاب در رودره ها اتفاق می افتد و شاید در مناطق شهری حتی شهروندان متوجه چنین اتفاقاتی نباشند.

وی اضافه کرد: در بوستان مشاهیر فاز 6 شهرجدید پرند رود دره ای وجود دارد که عصر روز گذشته درپی بارش ها سیلابی شده و علی رغم ممنوعیتی که برای حضور در بوستانها وجود دارد، حدود 6 خودرو با توجه به ممنوعیت و تذکرات نیروهای انتظامی، خود را به طریقی به اطراف این روددره رسانده اند و اتراق نموده اند که با سیلابی شدن روددره گرفتار شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرنشینان در ساعت 21:30 شب گذشته نجات پیدا کردند و هیچ خسارت جانی و مصدومیت در این حادثه نداشتیم.

وی تاکید نمود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای بارش های شدید آمادگی کامل در دستگاه های اجرایی و امدادی وجود داشت و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. بر همین اساس جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد؛ البته درپی بارش های امروز در کهریزک و اطراف حرم امام خمینی(ع) و رباط کریم تجمع آب و آبگرفتگی هایی داشتیم که با اقدام به موقع عوامل اجرایی مشکل رفع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیرکل مدیریت بحران:هر 6 ماشین گرفتار در سیلاب رود دره پرند نجات پیدا کردند، خسارت جانی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل مدیریت بحران:هر 6 ماشین گرفتار در سیلاب رود دره پرند نجات پیدا کردند، خسارت جانی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید