قول مساعد صالحی امیری و سجادی برای آنالیز اعزام بانوان هندبالیست به بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ جناب خان، رییس کمیته ملی المپیک گفت: در دوره قبل 100 نفر از زنان به بازی های آسیایی اعزام شدند و در این دوره باید تعداد زنان افزایش یابد.

قول مساعد صالحی امیری و سجادی برای آنالیز اعزام بانوان هندبالیست به بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ جناب خان، صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک عصر یک شنبه در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان گفت: در برنامه 10 ساله ای که داریم باید تعداد اعزامی دختران و پسران به بازی های آسیایی را به هم نزدیک کنیم. باید این عدد برای دوره بعدی تغییر کند و به ورزشکاران اعتماد کنیم و آن ها را به عرصه های جهانی و آسیایی بفرستیم.

او گفت: معاون امور بانوان کسی است که در پی توسعه هندبال است. رییس فدراسیون جوانی دارید که همواره پیگیر است. انگیزه دختران همواره زیاد است و هر جا اعتماد کردیم، جواب گرفتیم. این تجربه ما در سالیان متمادی است.

وی اضافه کرد: باید قواعد را بپذیریم. در دوره قبل بازی های آسیایی 100 نفر از زنان به بازی های آسیایی اعزام شدند و این دوره تعداد زنان باید افزایش یابد چون هم شعار IOC و هم باور ماست. باید از نظر کمی و کیفی مردان و زنان را به هم نزدیک کنیم.

حمید سجادی، وزیر ورزش نیز در این مراسم گفت: اولا وظیفه دارم از ریاست فدراسیون تشکر کنم که کارهای ارزشمند و برنامه محوری دارند. دوما می خواستم با کاظمی پور معاون وزارت و ورزش هم بیش تر آشنا شوید. در فدراسیون هایی حضور داشته و علم ورزشی می داند.

سجادی گفت: هدف از حضور شما در آسیا کسب مجوز سهمیه جهانی بود که اکنون با تیم ملی مردان برابری دارید. امیدوارم این اتفاق در سال های متمادی ادامه داشته باشد.

وی گفت: کرسی های آسیایی در این فدراسیون کسب شده و قرار است 4 سهمیه دیگر نیز کسب گردد که اگر کمکی در این راه از دست ما بر بیاید آن را انجام خواهیم داد. این کرسی ها برای ورزش مهم است.

سجادی گفت: من وظیفه دارم در این مراسم ها حاضر شوم. بخشی از اصول تعلیم و تربیت این سندیت و رسمیت دادن به حضور شما در مسابقات جهانی است. ما چشم انتظار نتایج خوب شما هستیم. انتظار زیادی از شما نداریم اما حضور، نظم و انضباط، لباس آراسته و ... برای ما افتخار و برگ برنده است. در کنار آن ها اگر ببرید و یا خوب بازی کنید باعث خوشحالی ما است. فارغ از هر نتیجه ای استقبال خوبی در فرودگاه از شما خواهیم داشت. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

وی گفت: خواسته کاپیتان تیم ملی را آنالیز می کنیم و افزایش سهمیه زنان در بازی های آسیایی در دست آنالیز است و اگر نتایج زیبایی داشته باشید سهمیه المپیک بگیرید و برای اعزام به بازی های آسیایی تصمیم می گیریم. شاید این قول انگیزه ای برای شما باشد تا نتایج بهتری بگیرید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قول مساعد صالحی امیری و سجادی برای آنالیز اعزام بانوان هندبالیست به بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد صالحی امیری و سجادی برای آنالیز اعزام بانوان هندبالیست به بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید