قالیباف: شورای کرونایی مجلس تصمیم به رأی الکترونیکی گرفته است

به گزارش وبلاگ جناب خان، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونایی مجلس شورای اسلامی، رأی گیری ها به صورت الکترونیکی انجام می گردد.

قالیباف: شورای کرونایی مجلس تصمیم به رأی الکترونیکی گرفته است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ جناب خان، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به تذکر محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس در خصوص رای گیری الکترونیکی در مجلس، گفت: عجله ای در کار نیست و ما عجله ای در رای گیری نداریم، اما وقتی پای سلامت در میان است، مراجع معتبر باید نظر دهند.

وی اعلام کرد: در آیین نامه صراحت دارد که رای گیری به صورت ورقه ای و رای مخفی باشد و برای انتخاب ناظران مجلس در شورا ها هم در آیین نامه این موضوع صدق می نماید، اما با توجه به شرایط کرونایی که در آن به سر می بریم و حجم زیاد رای گیری، توزیع کردن این آرا و جمع کردن آن ها مسائل بهداشتی ایجاد می نماید.

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در ستاد کرونایی مجلس شورای اسلامی تصمیم گیری شد که رای گیری شورا ها به صورت الکترونیکی انجام گردد. اگر شرایط کرونایی نبود، حتما رأی گیری با ورقه و مخفی انجام می شد، اما الان تصمیم بر این گرفته شده که رأی ها به صورت الکترونیکی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قالیباف: شورای کرونایی مجلس تصمیم به رأی الکترونیکی گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: شورای کرونایی مجلس تصمیم به رأی الکترونیکی گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید