فراخوان جنجالی کوکاکولا در آمریکا

به گزارش وبلاگ جناب خان، نقص فنی در سیستم فراوری باعث به وجود آمدن یک جنجال تازه برای غول نوشابه سازی دنیا شده است. پس از چند فراخوان مربوط به صنایع غذایی و نوشیدنی، حالا فراخوان جالبی از سوی شرکت کوکاکولا در ایالات متحده درخصوص دو مدل نوشابه و یک مدل آبمیوه این شرکت اجرا شده است.

فراخوان جنجالی کوکاکولا در آمریکا

به گزارش همشهری، به نقل از وب سایت بی جی آر، این فراخوان مربوط به خود نوشابه کوکاکولا و اسپرایت و یک مدل آبمیوه می گردد.

این غول نوشابه سازی اعلام نموده که ممکن است در بعضی بطری ها اشیای خارجی مانند فلز وجود داشته باشد! بنابراین در بعضی استان های آمریکا، مردم تا اطلاع ثانوی باید از نوشیدن کولا، اسپرایت و آبمیوه Minute Maid خودداری نمایند.

شرکت کوکاکولا با اعلام شماره سریال های و کد تاریخ محصولاتی که ممکن است آلوده باشند، از مردم خواسته تا حدالمقدور برای تعویض بطری های خریداری شده شان به فروشگاه ها مراجعه نمایند.

البته آن ها می توانند در ازای بازگرداندن بطری ها، وجه آن را به طور کامل دریافت نمایند. بعلاوه از مردم خواسته شده است در صورت عدم تمایل به بازپس دادن بطری ها و دریافت وجه، از خوردن این نوشیدنی ها پرهیز نموده و آن ها در به سرعت دور بریزند.

با اعلام آژانس کمیسرای دفاع، فراخوان کوکاکولا به همه فروشگاه ها اعلام شده است و در نتیجه، آن ها نوشیدنی های مذکور را از قفسه های فروشگاه های خود خارج نموده اند.

به نظر می رسد اشکال فنی در دستگاه های خط فراوری باعث چنین افتضاحی شده باشد. هنوز گزارشی در مورد واکنش مردم نسبت به این فراخوان ها منتشر نشده است.

منبع: فرارو

به "فراخوان جنجالی کوکاکولا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جنجالی کوکاکولا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید