فدراسیون باید در مورد امکانات سخت افزاری لیگ 3 سخت گیر گردد

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی شریعت نوین مشهد گفت: کیفیت نامطلوب بعضی از زمین ها باعث می گردد شاهد بازی های خوبی در لیگ دسته سوم نباشیم.

فدراسیون باید در مورد امکانات سخت افزاری لیگ 3 سخت گیر گردد

زکریا طهماسبی در گفت وگو با وبلاگ جناب خان در مورد شرایط تیم شریعت نوین در لیگ دسته سه فوتبال کشور اظهار کرد: در حال حاضر پس از انجام 6 بازی و کسب 5 برد و یک تساوی، صدرنشین گروه یک لیگ دسته سوم کشور هستیم. بازیکنان شرایط خوبی دارند و در آمادگی کامل به سر می بریم. در 6 هفته ابتدایی بازی های خوبی ارائه کردیم که حاصل کوشش و تمرینات خوب بازیکنان و فراهم کردن شرایط ایده آل توسط کادر مدیریتی بود.

وی اضافه کرد: لیگ دسته سه در پنج گروه 13 تیمی برگزار می گردد و بازی ها به صورت یک دور برگزار خواهد شد. تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. تیم های سوم و چهارم در مرحله نخست لیگ سه باقی خواهند ماند و مابقی تیم ها به لیگ های استانی خود بازخواهندگشت. از همین رو بازی های حساسی در پیش داریم و درصد شانس تیم ها برای صعود و بقا بسیار اندک است. 20 تیم از فصل قبل در مرحله گروهی لیگ سه حضور دارند و تیم های راه یافته از این مرحله به جمع آن 20 تیم اضافه شده و مسابقات در سه گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد.

سرمربی تیم شریعت نوین مشهد در مورد شانس تیمش برای صعود گفت: هنوز زود است که بخواهیم حرف از صعود بزنیم. در حال حاضر نیم فصل نخست به اتمام رسیده است. در نیم فصل دوم بعضی تیم ها ممکن است نتایج خوبی بگیرند و جدول تغییر کند. به بازیکنانم تاکید نموده ام که خود را از پیش صعود نموده ندانند، چرا که ممکن است اتفاقات ناگواری برای تیم رخ دهد.

طهماسبی بیان نمود: پس از انجام 6 بازی تقریبا سطح تیم ها تعیین شده است. 5 تا 6 تیم شانس صعود داشته و چند تیم هم شانس حضور در صندلی سوم و چهارمی را دارند. مسابقات سطح خوبی دارد، اما کیفیت نامطلوب بعضی از زمین ها باعث می گردد شاهد بازی های خوبی نباشیم. فدراسیون باید در این مورد سخت گیرانه تر عمل کند تا تیم های حاضر در مسابقات نسبت به حل مسائل سخت افزاری خود با جدیت بیشتری اقدام نمایند. رختکن بعضی از زمین ها به اندازه یک اتاق سه در چهار است که با توجه به شرایط کرونایی شرایط جالبی نیست.

وی با اشاره به شرایط میزبانی تیم شریعت نوین در مشهد یادآور شد: بازی های ما ابتدا در استادیوم ثامن الائمه برگزار می شد. پیمانکار استادیوم مهلتی 40 روزه از مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی درخواست نموده تا به زمین استراحت دهد. از همین رو بازی های خود را در زمین 22 بهمن دانشگاه فردوسی برگزار می کنیم. زمین این استادیوم بد نیست، اما کیفیت چمن استادیوم ثامن الائمه را ندارد.

سرمربی تیم شریعت نوین در مورد شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی هزینه های گزافی برای تیم ها دارد. انجام تست pcr برای هر بازیکن 300 هزار تومان هزینه در بر دارد و اگر بخواهیم پیش از هر بازی تست دهیم، تیم ها از پس هزینه های آن برنمی آیند. فدراسیون با شرایط تیم ها کنار آمده و در ابتدای فصل و نیم فصل یک مرتبه تست pcr می دهیم و برای سایر بازی ها نامه های خوداظهاری تکمیل می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فدراسیون باید در مورد امکانات سخت افزاری لیگ 3 سخت گیر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون باید در مورد امکانات سخت افزاری لیگ 3 سخت گیر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید