پاکدل: 3 میلیارد بدهی مالیاتی داریم، رجبی: به آینده هندبال خوش بینم، حبیبی: تیم ملی به ترکیه نمی رود

به گزارش وبلاگ جناب خان، رئیس فدراسیون هندبال و مسئولان این فدراسیون در نشست خبری درخصوص آخرین موضوعات این رشته مطالبی را بیان کردند.

پاکدل: 3 میلیارد بدهی مالیاتی داریم، رجبی: به آینده هندبال خوش بینم، حبیبی: تیم ملی به ترکیه نمی رود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ جناب خان، نشست خبری علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال صبح امروز در محل این فدراسیون برگزار گردید. علیرضا پاکدل ابتدا در تمرین تیم ملی حاضر شد و سپس با حضور در نشست جوابگوی وبلاگ جناب خان بود.

علیرضا پاکدل ابتدا استعدادیابی را اولویت برنامه های خود دانست و تاکید نمود: استعدیابی برای ما اهمیت زیادی دارد و با یک تیم قدرتمند در این زمینه ورود نموده ایم و کار را پیش می بریم. نظارت کامل بر برنامه های استعدادیابی داریم چرا که برای مان اهمیت زیادی دارد.

پاکدل توضیح داد: هیچ چیز مهم تر از به اهتزار در آمدن پرچم کشورمان نیست. همه در کوشش هستیم. لژیونرها برای هندبال کوشش کردند و هندبال نیز برایشان هزینه نموده است. اگر امروز لژیونر شده اند با کوشش خودشان و هزینه های هندبال بوده است.

وی اضافه کرد: ارتباط خوبی با لژیونرها دارم. با آنها ارتباط دارم و نظر من و سرمربی تیم ملی این است که در چارچوب قوانین کادرفنی از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم. لژیونرهای ما فصل سختی در اروپا داشتند و یک عده در اردوی دوم به تیم اضافه شدند. بعضی هم مصدوم هستند.

پاکدل یادآور شد: جلسه خوبی داشتیم با آنها و صحبت های زیادی داشتیم. جلسه به اینجا رسید که در اردوی بعدی همه لژیونرها را داشته باشیم جز برخورداری که رسما اعلام نمود از تیم ملی خداحافظی می نماید. باقی لژیونرها از اردوی بعدی که یک ماه دیگر است به جمع ملی پوشان اضافه می شوند. با نظر سرمربی هرکسی بهتر باشد در لیست نهایی قرار می گیرد.

پاکدل همچنین گفت: با وزارت ورزش هماهنگی ها را انجام دادیم و با مربی خارجی تیم توافق کردیم که قراردادش را فسخ کند و حق و حقوقش را با توافق پرداخت کردیم و او هم رفت. برای المپیک زمان کم داریم و نباید توقع داشت در این فرصت کم و یک سهمیه مستقیم برای آسیا بتوانیم کسب سهمیه کنیم. البته در همین زمان کوتاه هم می جنگیم و همه قول دادند همه کوشش خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: المپیک از همه رویدادها مهم تر است ولی بهمن ماه انتخابی جهانی داریم که اگر صعود کنیم شرایط برای هندبال ما متفاوت می گردد.

پاکدل در مورد لیگ برتر هندبال گفت: در اکثر رشته های سالنی شاهد درگیری و تنش هستیم و فقط مختص هندبال نیست. این اتفاقات مورد تایید ما نیست و کوشش می کنیم با جرایم و تنبیهات شدیدتر مانع شویم و از خطوط قرمز کوتاه نمی آییم. به وسیله باشگاه ها باید فرهنگ سازی کنیم. چندین سال بود که در رده های پایه در آسیا نبودیم. اینکه بگوییم مسائل اقتصادی برای عدم اعزام دخیل نبوده درست نیست و یکی از دلایل عدم اعزام بانوان همین مسائل اقتصادی هم بوده است. البته نگفتیم تیم های پایه بانوان را رها می کنیم، برای این تیم برنامه داریم. با سطح اول بانوان آسیا فاصله داریم و با هزینه کمتر از اعزام، زیر ساخت های هندبال بانوان را بهبود می بخشیم.

پاکدل در مورد بدهی های فدراسیون گفت: هنوز بدهی های جام ریاست جمهوری را داریم و اخیرا دادگاهی در مشهد داشتیم حدود 500 تا 600 میلیون هم در زمان سرپرست ماند که مربوط به بدهی داوران بوده و پرداخت کردیم. بخش دیگر را نیز قبل از لیگ می دهیم. فدراسیون هندبال از سال 91تا 94 اظهار نامه اقتصادیاتی را تکمیل ننموده و با احتساب جرایم 3 میلیارد بدهی اقتصادیاتی داریم.

وی در مورد سه شغله بودن رئیس کمیته داوران یادآور شد: اینکه کسی هم داور و هم رئیس کمیته داوران باشد را شخصا نمی پسندم. باید از کسی استفاده گردد که تمام وقت در فدراسیون باشد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد حضور داود توکلی به عنوان مشاور امور بین الملل با توجه به قانون منع حضور افراد دو تابعیت گفت: در فدراسیون به روی هر کسی که بتواند یاری کند باز است. وی در مقطعی 20 روزه یاری کردند و دیگر سمتی ندارد.در مورد ارتباط وی با فدراسیون جهانی هم خبری ندارم. وی در مقاطعی برای هندبال زحمت کشیده که برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد حضور نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا توضیح داد: تیم بانوان شرکت نکرد چراکه اول بحث هزینه های 150 دلاری برای هر نفر در روز بود. باوجود رایزنی با آسیا و اینکه تخفیف 100 دلاری برای هر بازیکن را گرفتم اما هیچ یک از 4 باشگاه اول لیگ حاضر به حضور نشدند. نکته دیگر اینکه در هر دوره قزاقستان میزبان است که 3 تیم هم در مسابقات دارد و مقام های اول به آنها می رسد و این موضوع علاقه تیم ها به حضور را کم نموده است. در بخش آقایان سپاهان مصوبه هیئت رئیسه را گرفته و برای حضور در باشگاه های آسیا اعلام آمادگی نموده و زاگرس هم شفاها اعلام آمادگی نموده است.

حبیبی، سرمربی تیم ملی هندبال نیز گفت: به تورنمنتی در ترکیه دعوت شدیم اما شرط اصلی ما این بود که با تیم اصلی برویم و چون از طرفی لژیونرها نمی رسیدند و باید 16 نفر را اعزام می کردیم در حالی که 30 نفر در اردو بودند. ما هنوز به شناخت نهایی به بازیکنان نرسیده بودیم و نمی توانستیم نصف تیم را فقط اعزام کنیم، برای همین به ترکیه نمی رویم.

در این نشست الهام سلوکی نائب رئیس بانوان فدراسیون نیز حضور داشت. او نیز در ابتدا گزارشی از فعالیت هندبال بانوان داد و گفت: هندبال بانوان طبق یک برنامه قدرتمند پیش می رود و رئیس فدراسیون نیز از این برنامه ما حمایت ویژه نموده است و ما به حمایت رسانه ها نیز احتیاج داریم.

وی ادامه داد: بخش مفقودی فدراسیون عدم استفاده از ظرفیت رسانه ها بود. هدف ما ارتقای هندبال بانوان است که به صورت حرفه ای پیش برویم. از اهداف ما دریافت میزبانی قهرمانی آسیا است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال اضافه کرد: توسعه مربیگری، داوری و افزایش تعداد ورزشکاران از جمله برنامه های ما است و استعدادیابی ویژه ای را در نظر داریم.

مهدی قشقایی، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نیز در این نشست حضور داشت و گفت: در دوره قبلی قهرمانی آسیا سوم شدیم و سهمیه جهانی گرفتیم. وقفه ای در اردوی تیم ملی داشتیم و بعد دوباره کارها را شروع کردیم. برنامه های مختلفی داریم و کوششمان این است که قدرت هندبال ساحلی را به نمایش بگذاریم.

محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال نیز در این نشست حضور داشت و صحبت کرد. وی اظهار کرد: فعالیت های خوبی صورت گرفته و هدف گذاری های خوبی نموده ایم که انشالله بتوانیم به اهداف برسیم. تمام برنامه ها را دنبال نموده ایم و کارها را پیش می بریم. سال جاری سال شلوغی برای هندبال است. در تمام بخش ها فعالیت های زیادی داریم. بخش آقایان و بانوان کارهای زیادی داریم.

دبیر فدراسیون هندبال همچنین تاکید نمود: اولویت بندی خوبی انجام داده ایم و من روزهای خوبی را در آینده هندبال می بینم. انتظارها از ما زیاد است و باید خیلی بیشتر کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاکدل: 3 میلیارد بدهی مالیاتی داریم، رجبی: به آینده هندبال خوش بینم، حبیبی: تیم ملی به ترکیه نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: 3 میلیارد بدهی مالیاتی داریم، رجبی: به آینده هندبال خوش بینم، حبیبی: تیم ملی به ترکیه نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید