غیبت عجیب 7 بازیکن در استقلال، فرهاد مجیدی بمب ساعتی در آستانه انفجار!

به گزارش وبلاگ جناب خان، در شرایط کنونی کار به جایی رسیده که فرهاد مجیدی دست کم 7 بازیکن خود را برای مسابقه با پدیده مشهد در اختیار نداشته باشد.

غیبت عجیب 7 بازیکن در استقلال، فرهاد مجیدی بمب ساعتی در آستانه انفجار!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ جناب خان، تیم استقلال این روزها مسائل زیادی دارد. مسائل اقتصادی باشگاه روح و روان اعضای کادرفنی و بازیکنان را بهم ریخته و در این میان فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها بیشترین فشار را تحمل می نماید.

در روزهایی که مدیران استقلال هیچ واکنشی به اتفاقات عجیب و غریب باشگاه نشان نمی دهند و سیاست سکوت را در پیش گرفته اند، فرهاد مجیدی علاوه بر مسائل فنی انرژی زیادی روی راضی کردن بازیکنان و بازگرداندن روحی آنها در تمرینات می نماید. با این حال اما بعضی بازیکنان در اعتراض به شرایط موجود حضور در تمرین را تحریم کردند و مسائل زیادی برای کادرفنی به وجود آمده است.

در شرایط کنونی کار به جایی رسیده که فرهاد مجیدی دست کم 7 بازیکن خود را برای مسابقه با پدیده مشهد در اختیار نداشته باشد.

از جمع بازیکنان استقلال داریوش شجاعیان و احمد موسوی مصدوم هستند و در تمرینات این تیم شرکت نمی نمایند. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی هم با وجود مصدومیت اما به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش حضور در تمرینات را تحریم نموده است. رشید مظاهری هم فعلا در تمرینات تیمش غایب است و گفته می گردد باشگاه را تهدید نموده اگر پولش به موقع پرداخت نگردد، قراردادش را یکطرفه فسخ می نماید.

دو بازیکن خارجی استقلال اگرچه یکی از آنها در تهران بسر می برد اما شرایط شان مشابه است. هرویه میلیچ به تهران برگشته اما به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش حاضر نیست برای این تیم به میدان برودو مسئولان باشگاه هم اقدامی برای پرداخت پولش ننموده اند. شیخ دیاباته دیگر بازیکن خارجی آبی ها هم هنوز به ایران برنگشته و بعید است در بازگشت به تهران آنقدر شرایط بدنی اش بعد از 23 روز مرخصی با وجود مصدومیتی که داشت خوب باشد که فرهاد مجیدی از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

دیگر بازیکنی که وضعیتش برای ملاقات با پدیده مشهد تعیین نیست، مهدی قایدی است. ستاره ملی پوش آبی ها با خاتمه ملاقاتهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی از بحرین راهی امارات شده تا چند روز به استراحت بپردازد. قایدی هم هنوز به ایران برنگشته و با توجه به شرایطش بعید است او هم به ملاقات با پدیده برسد.

در چنین فضایی فرهاد مجیدی دست کم 7 بازیکن تیمش را در فاصله 3 روز تا مسابقه حساس با پدیده مشهد در اختیار ندارد. بی تردید سرمربی جوان استقلال با توجه به غایبان پرتعداد کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش خواهد داشت و باید دید او درنهایت چه تصمیمی دراین باره خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ ملاقات استقلال و پدیده ساعت 19:45 روز دوشنبه 31 خرداد ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غیبت عجیب 7 بازیکن در استقلال، فرهاد مجیدی بمب ساعتی در آستانه انفجار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت عجیب 7 بازیکن در استقلال، فرهاد مجیدی بمب ساعتی در آستانه انفجار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید