سفربه گیلان و مازندران ممنوع، اعمال جریمه 200 هزار تومانی تردد از 22 تا 3 صبح

به گزارش وبلاگ جناب خان، جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال ممنوعیت های تردد به شهرهای نارنجی و قرمز خبر داد و گفت: سفر به استان های شمالی فارغ از رنگ بندی همچنان ممنوع است.

سفربه گیلان و مازندران ممنوع، اعمال جریمه 200 هزار تومانی تردد از 22 تا 3 صبح

به گزارش وبلاگ جناب خان به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درخصوص چگونگی تردد در جاده های کشور گفت: با توجه به خاتمه طرح ممنوعیت سفر بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد به شهرها بر اساس رنگ بندی کرونایی امکان پذیر است.

جانشین پلیس راهور ناجا شرح داد: در حال حاضر خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز و 500 هزار تومانی تردد به شهرهای نارنجی در انتظار متخلفان خواهد بود.

سردارحسینی گفت: ممنوعیت سفر به استان های گیلان، مازندران و گلستان فارغ از رنگ بندی کرونایی اعمال شده و تیم های پلیس راه، راهور و دوربین های ثبت تخلف سفر رانندگان به این شهرها را جریمه خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تردد افرادی که در استان های شمالی صاحب ملک بوده اما پلاک خودرویشان بومی آنجا نباشد؛ گفت: ملاک برای تردد شماره پلاک خودروها است.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 در تمام شهرها فارغ از رنگبندی ها اعمال شده و متخلفان جریمه 200 هزار تومانی خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سفربه گیلان و مازندران ممنوع، اعمال جریمه 200 هزار تومانی تردد از 22 تا 3 صبح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفربه گیلان و مازندران ممنوع، اعمال جریمه 200 هزار تومانی تردد از 22 تا 3 صبح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید