سردرگمی درباره زمان معرفی کابینه

به گزارش وبلاگ جناب خان، در حالیکه روز گذشته اعلام شده بود که امروز یکشنبه فهرست کابینه به مجلس ارائه می گردد اما هنوز فهرست ارائه نشده و اخبار ضد و نقیضی درباره زمان معرفی کابینه منتشر می گردد.

سردرگمی درباره زمان معرفی کابینه

سید نظام الدین موسوی درباره فهرست وزیران پیشنهادی گفت: در بعضی خبرها گفته شده بود که قرار است امروز یکشنبه اسامی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه گردد. اما تا به امروز فهرستی بدست ما نرسیده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اضافه کرد: این که بعضی افراد زمان اعلام می نمایند و می گویند فهرست سه شنبه قرار است ارائه گردد همه حدس است و دقیق نیست. خبر دقیق را فقط همکاران دولت اعلام می نمایند.

پیش از این سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفته بود که فهرست کابینه روز سه شنبه به مجلس ارائه می گردد.

اما محمد حسین فرهنگی دیگر نماینده مجلس در این باره شرح داد: ظاهرا سه شنبه جلسه نگذاشته اند مگر اینکه الان اصلاحیه بدهیم اگر سه شنبه جلسه نگذارند طبق برنامه هفتگی، چهارشنبه جلسه می گذارند.

فرهنگی در گفت و گویی دیگر اظهار کرد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم روز چهارشنبه (20 مرداد) به مجلس معرفی خواهند شد و آنالیز رای اعتماد به وزرا پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر، معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا در توییتی نوشت: با توجه به دستور حضرت آقا در خصوص سرعت عمل در تشکیل دولت تازه، صبح آماده دریافت فهرست کابینه بودیم، ولی متاسفانه موکول شد به چهارشنبه!! امیدوارم این زمان صرف شایسته گزینى گردد، نه توسعه روابط و به نتیجه رسیدن سهم خواهیها!

سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در مراسم تحلیف بیان کرد فهرست وزیران پیشنهادی اوایل این هفته به مجلس ارائه می نماید.

با این حال اخبار و شایعاتی حاکی از آن است که بر سر مشخص کابینه مالی دولت تازه اختلافاتی وجود دارد.

منبع: فرارو

به "سردرگمی درباره زمان معرفی کابینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی درباره زمان معرفی کابینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید