انتقال شرکتسرمایه گذاری مسکن غرب منتفی شد، اجازه نمی دهیم عده ای فکر نمایند کرمانشاه بی صاحب است

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن انتقال شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب از کرمانشاه به همدان اطلاع داد.

انتقال شرکتسرمایه گذاری مسکن غرب منتفی شد، اجازه نمی دهیم عده ای فکر نمایند کرمانشاه بی صاحب است

دکتر محمد رشیدی در گفت و گو با وبلاگ جناب خان با اشاره به فعالیت 15 ساله این شرکت در استان گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن غرب سالهای متمادی در کرمانشاه فعالیت داشته و سرمایه گذاری در حوزه مسکن در استان های غرب کشور را برعهده دارد.

وی اضافه نمود: اخیرا آگاه شدیم مدیرعامل این شرکت در پی انتقال دفتر مرکزی شرکت از کرمانشاه به همدان است و این یعنی از دست رفتن فرصت های بسیار سرمایه گذاری برای کرمانشاه.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: به همین دلیل بلافاصله با مدیرعامل بانک مسکن در این رابطه صحبت نموده و خواهان منتفی شدن این موضوع شدیم و ایشان هم قول دادند که این اتفاق نمی افتد و این انتقال منتفی است، اما روز گذشته با خبر شدیم که شرکت در حال تخلیه شدن و انتقال به استان همدان است .

وی اضافه نمود: بلافاصله مجددا با مدیرعامل بانک مسکن صحبت نموده و مراتب اعتراض شدید خود را اعلام کردیم و ایشان عنوان کردند که به علت اینکه شرکت در کرمانشاه پروژه نداشته و اخیرا پروژه ای در استان همدان را آغاز نموده و احتیاج است که روی پروژه نو متمرکز شوند، کار انتقال دفتر در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: طرح این صحبت برای ما غیرقابل پذیرش است و بنده به مدیرعامل بانک مسکن گفتم که اگر این شرکت نتوانسته در کرمانشاه پروژه ای داشته باشد بی هنری مدیرعامل این شرکت را می رساند که نتوانسته سرمایه گذاری در استانی با این همه ظرفیت در حوزه مسکن داشته باشد.

رشیدی گفت: در نهایت با صحبت های انجام شده انتقال دفتر منتفی شد و به مدیرعامل بانک مسکن هم اعلام نموده ایم که هفته آینده بازدیدی از دفتر شرکت خواهیم داشت و اجازه نمی دهیم سرمایه های استان از دست برود و نمی گذاریم عده ای فکر نمایند که کرمانشاه بی صاحب است که هرچه می خواهند از آن بِکَنند و بِبَرند.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: با آغاز طرح جهش فراوری مسکن قطعا حوزه مسکن و ساخت و ساز رشد فزاینده ای خواهد گرفت و وجود چنین شرکتی با زیرساخت های بسیار آن می تواند در این حوزه اثرگذار باشد.

رشیدی گفت: بارها گفته ایم که کرمانشاه مرکز و محور توسعه غرب کشور بوده و هست و این موضوع به علت شرایط استراتژیک و ظرفیت های این استان است.

این نماینده مجلس با انتقاد از بعضی مدیران و مسئولان استان، گفت: این امورات در وهله اول با مسئولین این استان است که به اوضاع اشراف دارند و باید جلوی این هدررفت فرصت ها را بگیرند.

رشیدی گفت: متاسفانه در سالهای گذشته بسیاری فرصت های اینچنینی برای استان از دست رفته و مسئولانی نداشته ایم که جلوی این امر را بگیرند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ما آمده ایم اقتدار از دست رفته کرمانشاه را برگردانیم اما انتظار داریم مسئولین استان هم در این زمینه کمی حساس تر بوده و با توجه به اینکه اشراف بیشتری دارند، دقت بیشتری در زمینه موضوعات اینچنینی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقال شرکتسرمایه گذاری مسکن غرب منتفی شد، اجازه نمی دهیم عده ای فکر نمایند کرمانشاه بی صاحب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال شرکتسرمایه گذاری مسکن غرب منتفی شد، اجازه نمی دهیم عده ای فکر نمایند کرمانشاه بی صاحب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید