سجادی: ابتکار عمل فدراسیون تیراندازی با کمان برای تجلیل از ورزشکاران بسیار خوب است، به من گفتند AFC اجازه ورود طرفداران را نداد

به گزارش وبلاگ جناب خان، وزیر ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان توضیحاتی را اعلام کرد.

سجادی: ابتکار عمل فدراسیون تیراندازی با کمان برای تجلیل از ورزشکاران بسیار خوب است، به من گفتند AFC اجازه ورود طرفداران را نداد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی وبلاگ جناب خان، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از کاروان پارالمپیکی و المپیکی تیر و کمان گفت: از فدراسیون تیراندازی با کمان تشکر می کنم که برای تجلیل از قهرمانان این رشته مراسمی را تدارک دید. از همکار بسیار ارجمندم، شعبانی بهار خیلی متشکرم که این ابتکار عمل را داشت و قدردان زحمات ورزشکاران بود. ان شاءالله این مراسم مبارک ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان باشد و این گونه مراسم ها به وسیله سایر فدراسیون ها برگزار شوند و از قهرمانان کشور تجلیل گردد.

سجادی درباره حضورش در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: برای عرض خسته نباشید و خداقوت به اردوی تیم ملی رفتم. برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد صحبت های امروز حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که تصمیم فدراسیون فوتبال بوده است تا بازی ایران برابر کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار گردد، اعلام کرد: من امروز ظهر واقعیت ها را گفتم و صحبت های کامرانی فر را نخوانده ام. شب گذشته به من گفتند AFC به فدراسیون فوتبال اعلام نموده است که برای این بازی بلیت فروخته نگردد. موضوعی که به من اعلام شد این بود که نمی گردد طرفداران به استادیوم بروند.

بیشتر بخوانید

  • مراسم تجلیل از کاروان المپیک و پارالمپیک ورزش تیراندازی با کمان
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سجادی: ابتکار عمل فدراسیون تیراندازی با کمان برای تجلیل از ورزشکاران بسیار خوب است، به من گفتند AFC اجازه ورود طرفداران را نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: ابتکار عمل فدراسیون تیراندازی با کمان برای تجلیل از ورزشکاران بسیار خوب است، به من گفتند AFC اجازه ورود طرفداران را نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید