رونمایی از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش وبلاگ جناب خان، شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) با حمایت صندوق نوآوری، پیروز به طراحی پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز در کشور شد.

رونمایی از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ جناب خان، محسن ابوئی مهریزی، رئیس هیات مدیره شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) که شرکتش پیشتر نیز بابت فراوری مودم های سیم کارت خور از تسهیلات صندوق نوآوری به مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز بهره مند شده است، در خصوص پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز این شرکت که عصر امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری در دانشگاه خاتم رونمایی شد، گفت: در اواخر سال 96 شرکت ملی گاز طی فراخوانی، از شرکت ها به منظور فراوری محصولی به منظور کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز دعوت به عمل آورد که شرکت ما نیز در این فراخوان شرکت نموده و پیروز به عقد قرارداد شدیم؛ این محصول با آزمایش های اجرا شده، با پیروزیت تکمیل شده است.

وی در ادامه درباره تفاوت هوشمندسازی کنتور های گاز با کنتور های برق و آب گفت: در پروژه هوشمندسازی کنتور های گاز، ما به علت استاندارد های بالای حفاظتی و امنیتی و نیز در دسترس نبودن برق و ... ناچار هستیم از بستر های ارتباطی مبتنی بر IoT استفاده کنیم لذا امکان استفاده از شبکه های موجود موبایلی که در سایر حوزه های مقدار گیری استفاده می گردد، وجود ندارد.

رئیس هیات مدیره شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) ادامه داد: ما از اوایل سال 1397، طی تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت کنترل گاز اکباتان که در همدان مستقر است و بستر ارتباطی NB-IoT شبکه ایرانسل، کار مشترکی را با این شرکت ها شروع کردیم و این مجموعه کوشش می نماید زیست بوم هوشمندسازی در بخش مقدار گیری را به برترین شکل پیاده سازی نموده و راه را برای ورود به سایر ورتیکال ها باز کند.

ابوئی اعلام نمود: این مشارکت چهارجانبه بین شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریا (فناپ)، کنترل گاز اکباتان و ایرانسل منعقد شده و آمادگی داریم که پس از تایید شرکت ملی گاز که مشتری نهایی آن است، محصول کنتور های هوشمند گاز را در سطح مشترکین موردنظر کارفرما ارائه پیاده سازی کنیم.

وی یادآورشد: شرکت فناپ به عنوان مجری و برگزارکننده آیین رونمایی از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز درصدد است تا علاوه بر ارائه توانمندی این مجموعه مشارکتی، با ایجاد همگرایی بین بازیگران این حوزه، زمینه را برای عملیاتی سازی این پروژه ملی فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز با حمایت صندوق نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتور های گاز با حمایت صندوق نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید