رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن 5، سری ایکس و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش وبلاگ جناب خان، رزیدنت اویل 8 با نام Resident Evil: Village برای کنسول های نسل بعد از جمله پلی استیشن 5 و کامپیوتر رونمایی شده. این بازی از نظر فرایند، شبیه به قسمت قبلی این مجموعه بازی ها و در سبک اول شخص ترسناک طراحی شده است.

رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن 5، سری ایکس و کامپیوتر رونمایی شد

رونمایی از Resident Evil: Village یکی از بخش های مراسم پلی استیشن 5: آینده صنعت بازی بود. نام Village بازی در عین این که به محیط کاملا جدید آن اشاره دارد، عدد VIII یا همان هشت را هم در خود جای داده است و با این که شماره هفت رسما در اسم بازی نیست، ولی کپ کام در بیانیه خبری منتشر شده از Resident Evil: Village به عنون قسمت هشتم این سری بازی ها یاد نموده است.

از نظر فرایند، بازی در سبک اکشن اول شخص ترسناک طراحی شده و کم و بیش شبیه به رزیدنت اویل 7 است. با این حال، گشت و گذار در یک عمارت و راهروی تنگ، موضوع این بازی نخواهد بود. کپ کام گفته است که Resident Evil: Village این چالش را مقابل بازی نماینده ها می گذارد تا در جنگل ها و یک روستای برفی از خود مقابل هیولاها محافظت نمایند.

بازی دقیقا وقایع پس از رزیدنت اویل 7 را تعریف می نماید. ایتن وینترز که همسرش میا را از عمارت خانواده بیکرز نجات داده، در خانه شان مشغول به زندگی هستند، که کریس ردفیلد به آن ها سر و آرامش آن ها را برهم می زند. شخصیت اصلی Resident Evil: Village مثل رزیدنت اویل 7 همان ایتن وینترز است. این طور که به نظر می رسد، زامبی ها تنها دشمنان ایتن نخواهند بود و موجودات کاملا جدیدی هم به دنیای رزیدنت اویل اضافه شده اندد.

کپ کام گفته است که رزیدنت اویل 8 به لطف موتور پایه RE Engine که در قسمت های اخیر رزیدنت اویل و دویل می کرای 5 از آن استفاده شده، توانسته اند کیفیت گرافیکی بسیار بالایی را روی کنسول های نسل بعد به وجود بیاورند.

زمان عرضه بازی سال 2021 در نظر گرفته شده است.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده از Resident Evil: Village را ببینید.

بخوانید:

منبع: دیجیکالا مگ

به "رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن 5، سری ایکس و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن 5، سری ایکس و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید