راه اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی دنیا به وسیله SkyTeam

به گزارش وبلاگ جناب خان، اسکای تیم (SkyTeam)، مجموعه ای از نقشه های دیجیتالی فرودگاه هایی را که قطب های اصلی سفرهای هوایی در دنیا هستند، برای یاری به مسافران راه اندازی نموده است.

راه اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی دنیا به وسیله SkyTeam

اسکای تیم، اتحاد شرکت های هواپیمایی چندملیتی، با سرمایه گذاری بر بخش تکنولوژی، برای ایجاد تجربه ای بهتر در فرودگاه ها، مجموعه ای از نقشه های دیجیتالی را راه اندازی نموده است که به مسافران یاری می نمایند تا برنامه ریزی ساده تری در فرودگاه های پررفت و آمد دنیا انجام دهند.

این نقشه های واکنشگرا، از مرحله چک این (check-in) و پروازهای خروجی (departures) تا تحویل چمدان، برای مشتریان، نقشه هایی با جزئیات کامل از محیط اطراف در موبایل هایشان، فراهم خواهند کرد.

پری کانتاروتی، مدیر اجرایی اسکای تیم، می گوید:

غالبا تجربه فرودگاهی برای مسافران، فرآیندی پراسترس است، زیرا ورود به محیطی ناآشنا و غریبه، لذت سفر را برای آن ها کمرنگ می نماید و از بین می برد.

هم اکنون، پیدا کردن راه ها به وسیله موبایل هایمان تبدیل به غریزه طبیعی ما شده است و نقشه های فرودگاهی واکنشگرای ما، سفری با آرامش و راحت در ترمینال ها را برای مسافران به ارمغان خواهند آورد؛ به هر کجا و در هر زمانی که پرواز نموده اند.

نقشه های تازه فرودگاهی که نسخه اندروید و IOS آن ها هم اکنون در دسترس است، را می توانید در اپلیکیشن اسکای تیم برای تمامی 39 قطب اصلی مسافری (شامل نقشه های ترمینال ها) و هفت فرودگاه اسکای تیم (پکن، دبی، هنگ کنگ، استانبول، هیترو لندن، سیدنی و ونکوور)، ببینید و از آن بهره ببرید.

20 عضو شرکت های هواپیمایی اسکای تیم بعلاوه می توانند از تکنولوژی این نقشه استفاده نمایند و آن را به اپلیکیشن سفر خود اضافه نمایند. اسکای تیم اخیرا علاوه بر راه اندازی نقشه های واکنشگرای فرودگاهی، سیستم ریبوکینگ (رزرو دوباره)، یک ابزار بازیابی خدمات را در بخش صنعت هوایی نیز توسعه داده است.

این راه چاره تکنولوژی خلاقانه، که هم اکنون در 43 مقصد دنیای در دسترس است، برای کاهش نا رضایتی هایی که به دلیل تاخیر پروازها، کنسلی و تغییر جهت ها برای مسافران ایجاد می گردد، طراحی شده است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "راه اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی دنیا به وسیله SkyTeam" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی نقشه های دیجیتالی فرودگاه های اصلی دنیا به وسیله SkyTeam"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید