راهنمای خرید سایه چشم

به گزارش وبلاگ جناب خان، در حالی که خط چشم و ریمل برای مشخص خطوط چشم ها استفاده می شوند؛ سایه های چشم نشان دهنده شخصیت انسان ها هستند. سایه های چشم محصولی آرایشی و زیبایی هستند که بر روی لبه های چشم اعمال می گردد تا توجه به سوی چشم ها جلب گردد. سایه چشم خوب، یاری بزرگی به پرشور نشان دادن حالت چشم و افزایش نفوذ چشم ها است. خرید سایه چشم می تواند در بزرگتر جلوه دادن چشم ها موثر باشد که بسته به صورت، زیبایی چشم های زنان می تواند افزایش می یابد. اما سوال اساسی این است: چه سایه چشمی را انتخاب کنیم؟ با راهنمای خرید سایه چشم، با ما همراه باشید.

راهنمای خرید سایه چشم

مشاهده قیمت سایه چشم

شما کدام نوع سایه چشم را ترجیح می دهید؟

سایه های چشم ممکن است به اشکال مختلفی وجود داشته باشند:

  • سایه های چشم پودری: سایه های چشم پودری متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع سایه های چشم از قدیم الایام است. آنها محبوب ترین نوع سایه چشم در بین مبتدیان آرایش هستند. استفاده از سایه های چشم پودری بسیار آسان بوده و این امکان را دارند تا با استفاده از یک قلم مو یا اسفنج، به راحتی مخلوط شوند.
  • سایه های چشم پودری حاوی مواد معدنی: از پودرهای معدنی می توان برای برجسته سازی یا برای پوشش جامد استفاده کرد. این نوع سایه مثل سایه های چشم پودری، در هر ساعت از شبانه روز گزینه ایده آلی هستند.
  • سایه چشم کرمی: سایه های چشم کرم بافت بسیار ضخیمی دارند. به دلیل فرمولاسیون سنگین آنها، این نوع سایه های چشم دارای ماندگاری طولانی هستند و در نتیجه شما به یک پاک کننده مخصوص آرایش احتیاج دارید تا بتوانید کاملاً صورت خود را پاک کنید.
  • سایه های چشم مدادی: سایه های چشم مدادی، فرمول های رنگی ای هستند که دقیقاً مثل خط چشم های مداد معمولی، در یک چوب محصور شده اند. این گونه از سایه های چشم به آسانی قابل حمل بوده و شما برای آرایش، به اسفنج یا قلم موی احتیاجی نخواهید داشت؛ مگر اینکه بخواهید سایه ها را با هم مخلوط کنید که در این صورت هم، می توانید به راحتی از یک انگشت تمیز برای این کار بهره ببرید.
  • سایه های چشم مایع: سایه های چشم مایع معمولاً توسط متخصصان آرایشگر استفاده می گردد است. کار با این نوع از سایه ها بسیار سخت و با استفاده از یک قلم مو و مثل نقاشی بر روی بوم نقاشی صورت می پذیرد.

کدام نوع سایه چشم را ترجیح می دهید؟

یک پالت سایه چشم خوب باید به شما، گزینه های متنوعی از رنگ های متداول را ارائه دهد. در حقیقت پالت های سایه های چشم با رنگ های مختلف، برای زمان های متفاوت - اعم از مهمانی و یا حضور در محل کار و…- به کار شما می آیند. البته این به معنای عظیم بودن پالت و زیاد بودن تعداد رنگ ها نیست! بلکه به این معنی است که پالت خریداری شده باید بتواند تلرانس های رنگی مختلفی را برای شما مهیا کند.

خرید سایه چشم

منبع: مجله چاپخونه

به "راهنمای خرید سایه چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سایه چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید